Cum sa ne auto-educam sa rezistam la ”Instant Gratification”

5
(3)

Educarea copiilor pentru a fi mai rezistenti la recompense imediate in favoarea unor recompense ulterioare mai mari poate fi o provocare pentru parinti. Totusi, exista cateva metode care-i pot ajuta sa invete sa amane satisfactia si sa se concentreze pe obiectivele pe termen lung.

In primul rand, parintii ar trebui sa-i invete pe copii sa-si seteze obiective clare si sa le explice importanta acestora. Prin stabilitatea unui obiectiv, copiii vor intelege ca munca lor de acum va duce la o recompensa mai mare in viitor.

In al doilea rand, parintii ar trebui sa-i invete pe copii sa se concentreze pe procesul de invatare, nu doar pe rezultat. Prin acest lucru, copiii vor invata sa aprecieze efortul si sa se bucure de progresul lor, in loc sa se concentreze numai pe recompensele finale.

In al treilea rand, parintii ar trebui sa-i invete pe copii sa-si faca planuri si sa-si gestioneze timpul eficient. Prin planificarea si gestionarea timpului, copiii vor invata sa-si prioritizeze sarcinile si sa-si amane recompensele imediate pentru a-si atinge obiectivele pe termen lung.

In cele din urma, parintii ar trebui sa fie un bun model pentru copii. Prin a-si amana recompensele si a se concentra pe obiective pe termen lung, parintii ii vor arata copiilor cum sa faca acest lucru si ii vor inspira sa urmeze exemplul lor.

Este important sa fim constienti ca fiecare copil este diferit si ca unele metode pot functiona mai bine decat altele. Parintii ar trebui sa experimenteze si sa se adapteze la nevoile unice ale copiilor lor pentru a le oferi cele mai bune sanse de a deveni rezistenti la recompense imediate.

Cât de mult ți-a plăcut acest articol?

Dă click pe o steluță să votezi.

Nota medie 5 / 5. Număr de voturi: 3

Nu sunt voturi până acum. Fii tu primul care votează!

Mulțumim.

Vrei să ne dai follow?

Ne pare rău că nu ți-a plăcut acest articol!

Cum putem să îmbunătățim?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *