Concurs KIDIBOT – Iulie 2018

Premiile lunii Iulie 2018!

Pentru EROUL cu cele mai multe puncte acumulate în decursul lunii iulie 2018!

= Joc Lego Marvel Super Heroes – Captain America=

Pentru LUPTĂTORUL cu cele mai multe puncte acumulate în luna iulie 2018 (aici sunt incluși și EROII)

= Un kid robotică pentru începători Arduino, de la prietenul nostru Robofun =

Pentru un LUPTĂTOR care a câștigat minim 1 punct în luna iulie, prin tragere la sorți (fiecare punct câștigat = o nouă șansă de câștig)

= O pereche de căști audio Grundig, cu microfon =

Pentru fiecare LUPTĂTOR din echipa câștigătoare

= O carte de căciulă – poza de mai jos este cu titlu exemplificativ)=

 

Durată concurs:

Duminica, 1 Iulie 2018, ora 00.00 – Marți, 31 Iulie 2018 ora 23.59

Cum puteți câștiga punctele:

  • Publicând quiz-uri noi după cărți citite de voi, cu exerciții de matematică, quizuri de biologie, geografie, informatică, etc. Dacă ați învățat ceva nou, arătați asta!
    • La aprobarea quiz-ului de către adminii KIDIBOT, primiți puncte bonus (cu cât e mai complex quizul, cu atat bonusul e mai mare)
    • Rentă viageră. De fiecare dată când un alt copil rezolvă corect quizul făcut de voi in luna mai 2018, atunci primiți din nou bonusul drept mulțumire că l-ați ajutat să devină mai deștept. De fiecare dată!
  • Răspunzând la quizuri. Atenție, primiți puncte și bonus doar dacă răspundeți corect la minim 70% dintre întrebări.
  • Când un nou coleg de-al vostru se alătură echipei, el primește 5 puncte. Deci spuneți-le colegilor voștri să intre în luptă și să vă ajute echipa să crească!
  • In fiecare zi primiti 3 puncte daca utilizati CHAT-ul KIDIBOT sa comunicati cu echipa voastra
  • Dacă rezolvați MISIUNILE KIDIBOT, primiți multe puncte bonus
  • Dacă raportați probleme, buguri, prostii pe care Crocobeții le-au făcut pe platforma Kidibot, veți primi statutul de CONTRA-SPIONAJ și puncte bonus

Pentru creatorii de quizuri, în special pentru acest concurs se iau in considerare doar punctele de renta viageră aferente quizurilor create de către aceștia în luna curentă!

Dacă aveți întrebări, Kidibot este aici pentru voi.


REGULAMENTUL OFICIAL AL CONCURSULUI “Bataliile Cunoasterii KIDIBOT Iulie 2018”

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

1.1. Campania promotionala Bataliile Cunoasterii KIDIBOT Iulie 2018 (denumita in continuare “Campania”) este organizata si desfasurata de catre Asociatia StartEvo (denumita in continuare “Organizatorul”), o asociatie non-guvernamentala cu sediul in Bucuresti, Popa Savu 67, Sector 1, Bucuresti

1.2. Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului regulament oficial al Campaniei (denumit in continuare “Regulamentul Oficial” sau “Regulamentul”).

1.3. Regulamentul Oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania, pe website-ul www.kidibot.ro. De asemenea, Regulamentul este disponibil, in mod gratuit, oricarui utilizator pe intreaga durata a Campaniei, prin e-mail la hello @ kidibot.ro sau poate fi obtinut prin trimiterea unei solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la sediul al acestuia mentionat la art. 1.1. de mai sus, pe toata durata de desfasurare a Campaniei.

1.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in mod public a modificarilor respective prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul Oficial a fost facut public anterior, precum si prin notificarea autoritatilor competente, dupa caz, daca modificarile efectuate necesita o astfel de notificare.

SECTIUNEA 2. DESFASURAREA CAMPANIEI

2.1. Campania este organizata si desfasurata in mediul online, exclusiv prin intermediul website-ului www.kidibot.ro, precum si pe aplicatiile mobile KIDIBOT pentru iOS si Android

SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

3.1. Campania este organizata si desfasurata in perioada 1 iulie 2018, ora 00:00:00 – 31 iulie 2018 inclusiv, ora 23:59:59 (denumita in continuare “Perioada Campaniei).

3.2. Campania se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica perioada si mecanismul Campaniei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta acest lucru public, conform prevederilor din Sectiunea 1 de mai sus.

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

4.1. Campania este deschisa participarii persoanelor fizice cetateni romani sau cetateni straini rezidenti in Romania, cu domiciliul sau resedinta, chiar temporara, in Romania care au varsta intre 6 si 15 ani. Luand parte la aceasta Campanie, participantii declara ca au obtinut acordul parental pentru a participa la aceasta Campanie. De asemenea, declara ca au dreptul valid si nerestrictionat pentru a indeplini toate actiunile referitoare la participarea la Campanie.

4.2. La aceasta Campanie nu au drept de participare urmatoarele persoane: prepusii (inclusiv, insa fara a se limita la angajatii) Organizatorului; membrii familiilor prepusilor mentionati (insemnand copii, parinti, sot/sotie, frate/sora);

4.3. Intrucat prezenta Campanie se adreseaza minorilor, toate actele/faptele juridice ce presupun exercitarea capacitatii de folosinta a acestora trebuie realizate in asa fel incat aceste acte/fapte sa fie incheiate in mod valabil, in conditiile legii. Organizatorul are dreptul de a nu acorda premii acelor castigatori pentru care actele/faptele juridice necesare potrivit prezentului Regulament Oficial nu sunt incheiate in conditiile legale ce asigura valabilitatea lor.

SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI

Definitii termeni:

5.1. Website-ul Campanieiwww.kidibot.ro

5.2. Aplicatii mobile KIDIBOT – aplicatiile de iOS si Android Kidibot

5.3. Participant utilizator care se inscrie in Campanie conform mecanismului descris in prezentul Regulament. Un participant se identifica in mod unic in mecanismul Campaniei prin contul de copil creat pe KIDIBOT.

5.4. Mecanism – pentru a participa la Campanie, utilizatorul trebuie sa urmeze integral pasii descrisi in continuare, devenind astfel “participant”:

  1. sa acceseze website-ul kidibot.ro sau aplicatiile mobile KIDIBOT pentru iOS sau Android
  2. sa isi creeze un cont de copil (LUPTĂTOR sau EROU)
  3. acesta trebuie sa completeze un formular electronic de inscriere in KIDIBOT, respectiv completarea urmatoarelor campuri:

– sa isi creeze numele de utilizator, selectand cate una din cele 3 variabile, de exemplu BalenaCenusie7

– sa specifice judetul, orasul, scoala, clasa si litera unde invata (sau sa specifice HomeSchooling pentru scoala, daca este incadrat in acest tip de sistem de invatamant)

– sa specifice corect adresa de email a parintelui/tutorelui legal. In cazul in care va castiga, Organizatorul va trimite mesajul de confirmare pe emailul parintelui furnizat de utilizator!

4. sa adune cat mai multe puncte in perioada promotionala, prin urmatoarele metode:

ADAUGARE DE QUIZURI NOI

– sa adauge noi quizuri pe site https://www.kidibot.ro/adauga-quiz/ , in limba romana/engleza, pe oricare dintre subiectele disponibile (carti citite, matematica, fizica, chimie, biologie, geografie, istorie, astronomie, altele) in perioada promotiei. Quizurile create care vor indeplini criteriile de calitate, dupa ce vor fi aprobate de administratorul site-ului, vor deveni publice, iar utilizatorul va primi un bonus de puncte intre 1 si 30 puncte.

– de fiecare data cand un alt utilizator copil va raspunde corect la minim 70% dintre intrebari, autorul quizului va mai primi inca o data numarul de puncte bonus.

REZOLVARE QUIZURI EXISTENTE

– de fiecare data cand utilizatorul va raspunde corect la minim 70% din intrebarile de la chestionarele disponibile pe site sau aplicatiile mobile – https://www.kidibot.ro/quizuri/, atunci va primi cate un punct pentru fiecare intrebare raspunsa corect, plus un bonus de puncte, aferent fiecarui quiz in parte

LA CREAREA UNUI CONT NOU

Fiecare utilizator primeste cate 5 puncte la crearea contului.

LA FIECARE UTILIZARE ZILNICA A CHATULUI

Fiecare utilizator primeste 3 puncte la utilizarea zilnica a chatului KIDIBOT cu colegii lui.

Dacă utilizatorii raporteaza bug-uri, raspunsuri gresite la quizuri, probleme, daca au sugestii, feedback, atunci administratorul site-ului poate sa le acorde puncte bonus pentru aceasta implicare.

Castigatorii vor fi:

– echipa care in perioada promotionala va castiga cat mai multe puncte

– luptatorul care in perioada promotionala va castiga cele mai multe puncte

– un utilizator EROU care va fi tras la sorti in mod aleator cu ajutorul site-ului random.org, fiecare punct castigat in cadrul concursului reprezentand o sansa la castig

Alte dispozitii referitoare la participarea in Campanie:

5.5. Prin inscrierea in Campanie, participantul, prin tutorele sau legal, confirma ca a luat la cunostinta si accepta Regulamentul Oficial si ca este de acord cu colectarea si procesarea datelor sale personale si inregistrarea acestora in baza de date a Organizatorului, in scopul validarii in calitate de castigator si acordarea premiului, in eventualitatea unui castig, si pentru indeplinirea obligatiilor legale ale Organizatorului.

5.6. Prin inscrierea in Campanie, participantul confirma ca:

  1. a) exista acceptul parintelui/tutorelui legal cu privire la participarea sa in Campanie;
  2. b) faptul ca atat el, cat si parintele/tutorele legal au citit Regulamentul Oficial si au inteles mecanica participarii in Campanie;
  3. c) exista acordul sau si al parintelui/tutorelui legal pentru colectarea si procesarea datelor sale cu caracter personal ca participant in Campanie, pentru validarea in calitate de castigator si acordarea premiului, in eventualitatea desemnarii sale ca si castigator, si pentru indeplinirea obligatiilor legale ale Organizatorului;
  4. d) exista acordul sau si al parintelui/tutorelui legal pentru folosirea imaginilor materialelor pe baza carora a fost facuta inscrierea in scopuri de comunicare de marketing.
  5. e) castigatorii sunt de acord ca imaginile lor sa fie folosite de Organizator in comunicarea acestuia (vrem sa aratam celorlalti participanti ca premiile s-au dat pe bune si au ajuns la castigatori)

5.7 Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare inscrierile minorilor in cazul carora se constata ca au fost trimise fara acordul parintelui/tutorelui legal.

5.8. Pentru ca o inscriere in Campanie sa fie considerata eligibila pentru tragerea la sorti, aceasta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

  • participantul sa aiba un cont pe site-ul sau aplicatiile KIDIBOT

5.9. Un participant unic identificat sau cu aceleasi date personale se poate inscrie in Campaniei o singura data.

5.10. Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare orice inscriere/participare la Campanie si, in consecinta, sa elimine oricare participare in Campanie asupra careia planeaza suspiciuni de falsitate sau de nerespectare a prevederilor prezentului Regulament Oficial si/sau a legilor in vigoare.

5.11. Prin inscrierea in Campanie, participantii si, dupa caz, parintii/tutorii legali ai acestora, consimt ca au luat cunostinta de prevederile prezentului Regulament Oficial, de mecanica participarii in Campanie si au inteles-o.

SECTIUNEA 6. PREMIILE SI VALOAREA ACESTORA. PROCEDURA DE ACORDARE A PREMIILOR

6.1. Premiile si valoarea acestora. Premiile Campaniei se vor acorda in felul urmator:

– Pentru echipa castigatoare, care a adunat cele mai multe puncte – cate o carte pentru fiecare membru al echipei. Pachetul cu toate cartile va fi trimis la scoala unde invata copiii, sau, in cazul homeschoolingului, la unul dintre parintii copiilor din echipa, urmand ca profesorul coordonator/parintele sa faca distributia cartilor

– Pentru utilizatorul LUPTATOR cu cele mai multe puncte acumulate in perioada promotionala, premiul este Un kid robotică pentru începători Arduino, de la prietenul nostru Robofun, in valoare de 100 lei. Premium va fi trimisa castigatorului prin posta

– Pentru un utilizator cu statut valabil de EROU si cu cele mai multe puncte acumulate pe 31 iulie 23.59 se va acorda un Joc Lego Marvel Super Heroes in valoare de 150 lei

-Pentru un utilizator LUPTATOR, prin tragere la sorti, fiecare punct reprezentand o sansa de castig, se va acorda o pereche de casti audio cu microfon Grundig, in valoare de 50 de lei.

6.2. Procedura de acordare a premiilor Campaniei:

6.2.1 Premiile Campaniei vor fi date

  • echipei cu cele mai multe puncte castigate, asa cum apare in TOPUL ECHIPELOR,
  • utilizatorului LUPTATOR cu cele mai multe puncte castigate, asa cum apare in TOPUL LUPTATORILOR.
  • unui utilizator LUPTATOR, prin tragere la sorti, fiecare utilizator avand o sansa la tragerea la sorti
  • unui utilizator EROU cu cele mai multe puncte la finalul lunii

Daca castigatorii nu poate fi validati sau tutorele lui nu raspunde la emailul trimis, atunci se va trece la urmatoarea rezerva.

Alte detalii referitoare la premiile acordate prin tragere la sorti:

6.4. Daca pe Perioada Campaniei nu se inscrie/nu participa niciun participant ori se inscriu/participa mai putini participanti decat numarul premiilor, atunci premiile Campaniei ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.

6.5. Un participant unic identificat datele sale personale comunicate in procesul de revendicare poate castiga pe toata Perioada Campaniei 1 (un) singur premiu pe echipa si un singur premiu individual.

6.6. Numele/Utilizatorii KIDIBOT castigatorilor premiilor Campaniei vor fi publicate pe website-ul Campaniei www.kidibot.ro, in maxim 10 zile lucratoare de la validarea finala a castigatorilor, potrivit prevederilor legale. Organizatorul isi rezerva dreptul de a afisa numele si poza castigatorilor si in timpul procesului de revendicare, utilizand de fiecare data mentiuni corespunzatoare, spre exemplu, insa fara a se limita la: in curs de revendicare etc. Avand in vedere aspectul detaliat anterior, Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida si de a nu livra premii acelor participanti care incearca obtinerea de castiguri utilizand identitati diferite, in conformitate cu acest regulament indiferent daca numele acestora au fost facute publice sau nu.

6.7. Daca sunt identificate cazuri de fraudare a mecanismului de desemnare a castigatorilor, Organizatorul are dreptul de a solicita restituirea premiilor astfel castigate si de a demara proceduri legale de atragere a raspunderii civile si dupa caz penale impotriva respectivelor persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.

6.8. Premiile acordate in cadrul prezentei Campanii pot fi revendicate si/sau pot fi livrate doar pe teritoriul Romaniei.

6.9Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au dreptul de a pretinde schimbarea acestora cu alte bunuri, sa solicite schimbarea caracteristicilor premiilor sau sa solicite contravaloarea in bani a premiilor castigate.

SECTIUNEA 7. PROCEDURA DE VALIDARE SI PUNEREA IN POSESIE A PREMIILOR

7.1.Pana la validarea finala un participant ce a fost ales drept castigator al unui premiu va fi numit “potential castigator” si trebuie sa indeplineasca urmatorii pasi pentru a fi declarat castigator final: revendicarea pe email, prevalidarea electronica si validarea finala a premiului.

Revendicarea premiilor:

7.2. In vederea revendicarii premiilor, dupa identificarea castigatorilor, acestia vor fi contactati de Organizator in termen de 3 (trei) zile lucratoare, la adresa de email comunicata in vederea revendicarii premiului castigat. Organizatorul va efectua maxim 3 (trei) trimiteri de email in acest termen, iar in cazul in care potentialul castigator nu poate fi contactat, sau in timpul comunicarii pe email nu poate confirma inscrierea efectuata, sau dupa caz, nu se poate discuta cu parintele/tutorele legal al acestuia, acesta va fi invalidat. Potentialii castigatori si rezervele activate si invalidate deorece nu au putut fi contactate pe email nu vor beneficia de nicio despagubire din partea Organizatorului.

7.3. In vederea revendicarii premiului, potentialului castigator sau parintelui/tutorelui legal i se va solicita:

  1. a) sa confirme inscrierea in Campanie;
  2. b) sa isi exprime acordul expres si neechivoc pentru colectarea, prelucrarea si introducerea datelor cu caracter personal ce urmeaza a fi comunicate in baza de date aferenta derularii Campaniei, in vederea atribuirii premiului;
  3. c) sa comunice daca este/nu este angajatul uneia din companiile implicate in organizarea Campaniei mentionate la ar 4.2. sau ruda de gradul I cu o persoana angajata la una din companiile respective;
  4. d) sa comunice urmatoarele date personale: nume si prenume, data nasterii, adresa de expediere a premiului si, dupa caz, calitatea juridica a parintelui/tutorelui legal in relatia cu minorul declarat castigator, numarul de telefon de contact al parintelui/tutorelui legal si urmatoarele date personale ale minorului: nume si prenume, data de nastere si adresa de expediere a premiului.

7.4. Avand in vedere obligatia Organizatorului, conform legii aplicabile in Romania, de a face publice numele castigatorilor si premiile castigate de acestia, (i) comunicarea acestor date cu caracter personal si acordul in vederea colectarii si prelucrarii lor, precum si, dupa caz, (ii) acordul pentru participarea minorului la Campanie si (iii) acceptarea premiului in numele minorului, sunt conditii esentiale de validare a castigatorului.

Prevalidarea electronica:

7.5. In emailul de revendicare descris mai sus, in cazul in care castigatorul este minor, in scopul prevalidarii electronice a castigatorului Organizatorul ii va solicita acestuia sa trimita prin e-mail, in termen de 2 (doua) zile lucratoare de la momentul revendicarii premiului, o fotocopie a unei declaratii olografe prin care parintele/tutorele legal/profesorul coordonator isi exprima acordul privind participarea minorului la Campanie si acceptarea de catre parinte/tutore/profesorului coordonator legal a premiului in numele minorului/minorilor

Validarea finala:

7.6. In cazul in care pasii de revendicare au decurs corespunzator, participantul poate fi considerat castigator final si are dreptul sa intre in posesia premiului.

7.7. Premiile Campaniei vor fi expediate castigatorilor prin curier/posta, prin grija directa a Organizatorului, in termen de maxim 2 (doua) zile lucratoare de la validare, in baza semnarii unui proces verbal de predare – primire semnat de catre castigator. Procesul verbal se va semna in doua exemplare: unul pentru castigator si unul pentru Organizator.

Alte detalii referitoare la validarea premiilor:

7.9. Organizatorul nu isi asuma cheltuielile pentru transportul castigatorilor la locatia punerii in posesie a premiului pentru echipa. In cazul in care castigatorii nu doresc sa suporte cheltuielile de transport, acestia vor pierde dreptul asupra premiului si se va apela la rezerva.

7.10. In situatia in care castigatorii Campaniei nu se prezinta la locatia punerii in posesie a premiului la locul, data si ora stabilite sau nu mai este disponibil pentru deplasare, acestia pierd dreptul asupra premiului si se va apela la rezerva, daca timpul permite activarea rezervei, in caz contrar, Organizatorul isi rezerva dreptul de a retine acest premiu la dispozitia sa.

7.11. In situatia in care, dupa finalizarea procedurilor de validare, dar pana la data stabilita punerii in posesie a premiului, castigatorii Campaniei nu mai sunt disponibili pentru deplasare, sau nu mai este disponibil la numarul de telefon si/sau adresa de e-mail cu care s-a inscris in Campanie si nici nu a oferit un alt numar de telefon sau adresa de e-mail de contact, respectiv nu se poate lua legatura cu aceasta persoana, indiferent de momentul in care Organizatorul incearca sa contacteze castigatorul in perioada cuprinsa intre momentul incheierii procedurii de validare si momentul deplasarii, Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida premiul si de a trece la rezerva, daca timpul ii permite activarea rezervei, in caz contrar, Organizatorul isi rezerva dreptul de a retine acest premiu la dispozitia sa.

. 7.12. Termenele de revendicare, prevalidare si validare vor fi aplicate si eventualelor rezerve, in situatia in care potentialii castigatori nu indeplinesc conditiile prezentului Regulament.

Dispozitii suplimentare:

7.14. Pentru acuratetea informatiilor si ulterioare verificari, toate comunicarile ce se vor derula intre Organizator si potentialii castigatori pot fi inregistrate si stocate.

7.15. In situatia in care unul sau mai multi castigatori isi vor exprima dezacordul cu privire la inregistrarea convorbirilor telefonice, Agentia Digitala va pune la dispozitia adresa de e-mail, prin intermediul caruia pot comunica in forma scrisa. La randul lor, acestia au obligatia de a pune la dispozitia Organizatorului o adresa de e-mail unde pot primi corespondenta.

7.16. In cazul in care castigatorul unui premiu este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu, acesta este indreptatit sa intre in posesia castigului numai cu acordul reprezentantului sau legal.

7.17. Castigatorul unui premiu nu poate ceda premiul, in integralitatea sa sau partial, unei alte persoane.

7.18. In situatiile in care:

  1. a) un potential castigator furnizeaza la revendicare informatii incomplete sau eronate; sau
  2. b) un potential castigator nu trimite documentul solicitat de catre Organizator in termenele acordate conform prezentului Regulament Oficial; sau
  3. c) nu este indeplinita orice alta conditie impusa de prezentul Regulament Oficial,

potentialul castigator va pierde dreptul de atribuire a premiului.

7.19. In caz de invalidare, Organizatorul isi rezerva dreptul de a oferi premiul participantilor rezerve, in ordinea in care s-au clasat sau au fost extrasi in lista de rezerve. In cazul in care nici rezervele nu indeplinesc conditiile prezentului Regulament Oficial, premiul va ramane la dispozitia Organizatorului.

7.20. In cazul in care potentialul castigator nu doreste ca datele sale sa fie utilizate in activitati ulterioare de marketing direct realizate de Organizator prin agentii desemnati de acesta, acesta va fi validat dupa procedura prevazuta in prezentul Regulament Oficial, iar datele sale personale nu vor fi utilizate in activitati ulterioare de marketing direct.

7.21. Validarea castigatorilor Campaniei nu implica obtinerea acordului pentru utilizarea datelor personale in activitati ulterioare de marketing direct.

7.22. Niciunul dintre premiile acordate potrivit Regulamentului Oficial nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea premiilor in bani. In cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in Regulamentul Oficial, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului. Dupa caz, premiul respectiv se va atribui participantilor extrasi ca si rezerve sau va ramane la dispozitia Organizatorului.

7.23. Pentru fiecare accesare a website-ului Campaniei, participantul si, dupa caz, parintele/tutorele legal vor suporta costul accesului la internet, tarif stabilit de furnizorul propriu al serviciului.

Alte dispozitii:

7.24. Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei nu isi asuma nici o raspundere si nu vor fi parte in litigiile referitoare la disputarea dreptului asupra inscrierilor din cadrul Campaniei in conformitate cu mecanismul descris in prezentul Regulament Oficial. Existenta vreunui litigiu referitor la dreptul asupra inscrierilor castigatoare nu va influenta acordarea premiului de catre Organizator participantilor declarati castigatori in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

7.25. Prin participarea la Campanie, participantii sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala a participantilor.

7.26. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:

  1. inscrierile necorespunzatoare bazate pe oferirea unor date false sau neconforme cu realitatea;
  2. erori tehnice independente de vointa Organizatorului si care se datoreaza furnizorilor proprii de internet ai participantului;
  3. defectiuni tehnice ale furnizorului de servicii de internet;
  4. intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale serviciului de internet de catre furnizorii de internet sau blocarea accesului datorita aglomerarii pe perioadele de trafic intens;
  5. eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre participanti in legatura cu participarea lor la aceasta Campani

SECTIUNEA 8. RESPONSABILITATE/LIMITAREA RASPUNDERII

8.1. Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, nu au nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial. Responsabilitatea Organizatorului cu privire la acordarea premiilor este limitata in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

8.2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei.

8.3. Prin participarea la Campanie, participantul si, dupa caz, parintele/tutorele legal al acestuia, declara pe propria raspundere ca a luat la cunostinta, si este de acord cu, si declara, urmatoarele:

  1. a) participantul este singur raspunzator pentru orice declaratie neconforma cu realitatea;
  2. b) participantul este constient de conditiile normale de utilizare a premiilor si participantul poate face uz de acestea fara a constitui o amenintare la adresa sanatatii si integritatii sale corporale, si/sau a celor din jur;
  3. c) participantul sau parintele/tutorele legal al castigatorului este de acord cu prelucrarea datelor personale ale sale si ale minorului aflat in grija sa, in conditiile si in scopul declarat prin acest Regulament Oficial.

8.4. Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei:

  1. a) nu sunt raspunzatori pentru calitatea premiilor oferite in cadrul acestei Campanii;
  2. b) nu sunt raspunzatori pentru deteriorarea, disparitia sau sustragerea premiilor dupa momentul preluarii lor de catre castigator;
  3. c) sunt exonerati de catre castigatori, acordul de vointa al acestora fiind dat prin simpla participare la prezenta Campanie, de orice raspundere pentru toate prejudiciile suferite de catre castigatori in legatura cu premiile, ulterior momentului preluarii acestora, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzand, dar fara a se limita la, vatamari corporale si/sau vatamari ale sanatatii, respectiv vatamari sau daune aduse patrimoniilor;
  4. d) nu sunt raspunzatori de eventualele prejudicii sau daune cauzate de catre castigatori unor terti in legatura cu premiile, indiferent de natura acestor prejudicii.

SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE

9.1. Organizatorul nu este raspunzator pentru plata taxelor, impozitelor sau a altor obligatii fiscale legate de premiile oferite, cu exceptia (i) impozitului cu retinere la sursa aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul este obligat sa il calculeze, potrivit premiilor pe care fiecare dintre acestia le ofera si a caror valoare o suporta, sa il retina si sa il vireze la bugetul de stat conform prevederilor Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, si (ii) taxelor aferente punerii in posesie a premiilor catre castigatori.

9.2. In cazul premiilor cu o valoare mai mare de 600 lei, Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori prin primirea premiilor Campaniei, in conformitate cu dispozitiile Legii 227/2015 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.

SECTIUNEA 10. ASPECTE LEGALE CU PRIVIRE LA PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

10.1. Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte preverile Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

10.2. Astfel, Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei garanteaza tuturor participantilor la Campanie si, dupa caz, parintilor/tutorilor legali ai acestora (participantii la Campanie fiind denumiti in continuare, impreuna, “persoane vizate”) urmatoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie, dreptul de a se adresa instantei competente si de plangere catre autoritatea de supraveghere.

10.3. Dreptul de acces la date: orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la Operator confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre acesta. Obtinerea confirmarii se face in baza unei cereri scrise, datate si semnate, adresate Organizatorului, trimise la adresa acestuia mentionata la Sectiunea 1 din Regulamentul Oficial. Pentru o solicitare pe an, Organizatorul va oferi confirmarea in mod gratuit.

10.4. Dreptul de interventie asupra datelor: orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit: (a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi, in special a datelor incomplete sau inexacte; (b) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi; notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. (a) sau (b), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat. Pentru exercitarea dreptului sau, persoana vizata va inainta Organizatorului o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.

10.5. Dreptul de opozitie: orice persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca datele care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop. In ambele cazuri, in vederea exercitarii drepturilor sale, persoana vizata va inainta Organizatorului o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.

10.6. Scopurile constituirii bazei de date sunt: inscrierea in Campanie, identificarea si inregistrarea castigatorilor, inmanarea premiilor castigatorilor.

10.7. Prin inscrierea minorilor si participarea la Campanie, reprezentantii legali ai participantilor minori (parinti/tutori) isi exprima acordul cu privire la furnizarea si prelucrarea datelor cu caracter personal ale minorilor si ale sale catre/de catre Organizator si/sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Organizatorului operata de catre Agentia Online, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

10.8. La momentul inmanarii premiului, participantii isi pot exprima acordul cu privire la includerea datelor participantilor cu caracter personal in baza de date a Organizatorului operata de catre Agentia Online, in scopul realizarii de rapoarte statistice, al informarii participantilor (prin diverse mijloace de comunicare) cu privire la alte actiuni desfasurate in viitor de Organizator, precum si in alte scopuri, mentionate in documentul scris prin care este exprimat acordul.

SECTIUNEA 11. INCETAREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN

11.1. Prezenta Campanie poate inceta inainte de termen numai in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie. Incetarea Campaniei inainte de termen va fi facuta publica pe website-ul Campaniei

SECTIUNEA 12. MINORII

12.1 Minorii pot participa la Campanie doar cu acordul parintelui/tutorelui legal.

12.2 Intrucat prezenta Campanie se adreseaza si minorilor, toate actele/faptele juridice ce presupun exercitarea capacitatii de exercitiu a acestora trebuie realizate in asa fel incat aceste acte/fapte sa fie incheiate in mod valabil, in conditiile legii. Motiv pentru care, INSCRIEREA SI PARTICIPAREA UNUI MINOR IN CAMPANIE SE VA FACE, IN MOD OBLIGATORIU, CU ACORDUL, IN PREZENTA SI CU ASISTENTA PARINTELUI/TUTORELUI LEGAL. Organizatorul are dreptul de a nu acorda premii acelor castigatori care nu au respectat aceasta regula si, prin urmare, pentru care actele/faptele juridice necesare potrivit prezentului Regulament Oficial nu sunt incheiate in conditiile legale care asigura valabilitatea lor.

SECTIUNEA 13. LITIGII

13.1. Eventualele litigii aparute intre Organizator si participanti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.

SECTIUNEA 14. FORTA MAJORA

14.1. Pentru scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.

14.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora,

Organizatorul este obligat sa comunice participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

14.3. In intelesul prezentului Regulament Oficial constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente: a) pierderea bazelor de date care contin inscrierile in Campanie;

  1. b) tentative de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
  2. c) orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului Oficial si care poate interzice sau modifica termenii acestui

14.4. Enumerarea din articolul de mai sus nu este limitativa, fiind utilizata numai in scop exemplificativ.

SECTIUNEA 15. SESIZARI

15.1. In vederea sesizarilor de orice natura, participantii la Campanie pot depune reclamatii in scris la adresa de e-mail hello @ kidibot.ro .

SECTIUNEA 16. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

16.1. Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.

16.2. Regulamentul Oficial al Campaniei va fi disponibil gratuit pe toata Perioada Campaniei pe website-ul www.kidibot.ro. De asemenea, Regulamentul este disponibil, in mod gratuit, oricarui utilizator prin e-mail la hello @ kidibot.ro sau poate fi obtinut prin trimiterea unei solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la sediul social al acestuia mentionat la art. 1.1. de mai sus, pe toata durata de desfasurare a Campaniei.

16.3. Prezentul Regulament Oficial a fost redactat de catre Organizator, cu respectarea prevederilor legale

Asociatia StartEvo

KIDIBOT

Partener Principal:

Kidibot este sustinut de Kuantero

Susținători activi:

Kidibot este sustinut de Google Kidibot este sustinut de Robofun Kidibot este sustinut de NO GRAVITY CLUB Kidibot este sustinut de Interbrand Kidibot este sustinut de Animax Kidibot este sustinut de Zooku Kidibot este sustinut de ARCUB

Edituri prietene:

Kidibot este sustinut de Humanitas Junior Kidibot este sustinut de Asociatia Curtea Veche Kidibot este sustinut de Editura Fisher International
Total time: 1532077209.1816 s