Mission Report

4.4
(9)

De pe frontul anti-crocobețian, vă raportăm câteva lucruri interesante. 🙂

10 gânduri

  1. De mâine putem ieșim afară (cu responsabilitate!). După 2 luni de stat în casă. Uraaa!

2. Luni, 11 mai, Marian Naiman (Președintele Astroclubului București), a răspus întrebărilor Kidiboților pasionați de astronomie. Aici e înregistrarea.

3. Săptămâna ce urmează vom avea un alt invitat secret, pe care să-l atacați cu întrebări. Vom anunța detaliile în curând. 🙂

4. Din calculatoarele pe care le-am primit ca donații de la un Kidibot cu firmă, am început să le distribuim. Profesorii din toată țara cu care lucrăm ne recomandă copiii care merită să le primească (care sunt ambițioși și au o situație materială mai precară).

5. Puterea de a te abține de la o recompensă imediată mai mică în favoarea unei recompense ulterioare mai mare este cheia succesului în viață. Mă rog, una dintre ele. Știți Marshmellow Test? 🙂

6. O carte foarte bună pe care am citit-o săptămâna asta și pe care o recomandăm părinților, profesorilor și (varianta pe scurt) copiilor este ”Give and Take: A Revolutionary Approach to Success”. Sincer cred că o să vă crească calitatea vieții. Primele zeci de pagini sunt cam plictisitoare, dar până la final merită cu vârf și-ndesat.

7. Încrederea în umanitate – RESTORED. Am făcut un sondaj pe Kidibot unde au răspuns 800+ copii. Ce ar face dacă ar primi un cadou de 5 lei: l-ar păstra sau l-ar da mai departe unui copil care are nevoie? 86% au declarat că ar ajuta alt copil. Wow. Felicitări! I-ați crescut bine. (avem un plan secret apropo de asta;))

8. Junk in, Junk out. Am văzut în numeroase studii ca jocurile video violente incită la forme directe de comportament antisocial.

De exemplu, se poate ca aceste jocuri să-i facă pe jucători să urle la cei care îi enervează.

Motivul? Jocurile implantează gânduri agresive în mințile jucătorilor iar simplul contact cu acele gânduri generează agresivitate. Sursă: studiile Anderson și alții (2004), Anderson și Dill (2000), Greitemeyer și Mugge (2014) și Hasan și alții (2010). Așadar, mare atenție la ce se uită copiii…

9. Presiunea social pozitivă este o motivație incredibil de puternică pentru copii să facă lucruri bune. Iar asta vine de la copiii din preajma lor. Anturajul. Puteți să-l îmbunătățiți? Acum, până nu e prea târziu?

10. Cele mai mai universități din lume oferă gratuit resurse educaționale, cursuri, content, knowhow, acces la profesori geniali. Ex: MIT Trăim într-o lume unde doar cine nu vrea, nu ajunge la informație. Dar oare, în ciuda acestei bogății informaționale, nu e foarte greu să consumi acel conținut?

Cugetări

A nu lua lucrurile la modul personal este o super-putere.

Gândul zilei

Ați observat că la majoritatea adulților viața se împarte în două zone, complet distincte: 90% ”scârbici” + 10% vacanță/zile libere/sfârșituri de săptămână.

Din păcate, societatea îi pregătește pe copii fix pentru acest scenariu, de mici.

  • Școală = scârbici
  • Vacanța (cu trenul din Franța) = eliberare = veselie.

Copiii ar trebui să învețe de drag. 🙂

Ar trebui ca fiecare copil să VREA să învețe lucruri noi în fiecare zi, nu doar când merg la școală.

Unele lucruri nu le putem schimba în viață. Dar altele, da.

Hai să ne concentrăm pe ce anume putem schimba. Sunt o grămadă. Atitudinea față de învățat este unul dintre ele. 🙂

Weekend superb vă dorim!

Cât de mult ți-a plăcut acest articol?

Dă click pe o steluță să votezi.

Nota medie 4.4 / 5. Număr de voturi: 9

Nu sunt voturi până acum. Fii tu primul care votează!

Mulțumim.

Vrei să ne dai follow?

Ne pare rău că nu ți-a plăcut acest articol!

Cum putem să îmbunătățim?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *