Oferta expiră diseară! Fiecare EROU GOLD primește un curs bonus pentru cel mai bun prieten!

Oferta expiră diseară! Fiecare EROU GOLD primește un curs bonus pentru cel mai bun prieten!

Dacă tu devii EROU GOLD și participi la unul din cursurile Kidibot în martie 2021, atunci vei primi un curs gratuit, pe care să-l faci cadou celui mai bun prieten al tău.

  • Curs cybersecurity
  • Curs ”Cum să colonizăm planeta Marte”
  • Curs ”Cum să-ți faci propriul site”
  • Curs Geologie și Paleontologie
  • Curs de Engleză ”Fii Youtuber, vorbind engleza!”

Deadline-ul pentru această ofertă este Duminica aceasta, 28 februarie 2021, ora 20.00! Tic, tac…

Vă așteptăm cu drag

Cum ne-am ajutat copiii să învețe engleză, devenind Youtuberi!

Cum ne-am ajutat copiii să învețe engleză, devenind Youtuberi!

Povestea începe când băiatul meu cel mare era prin clasa I-a.

El începuse să citească de la grădiniță, dar nu avea o dicție prea bună. Deasemenea, faptul că nu avea prea mulți dinți în gură nu ajuta de asemenea. 🙂 Și nici nu era foarte pasionat să citească, preferând alte activități, precum Hour of Code și Scratch.

Eu mă tot gândeam cum să-l fac să-și dea drumul la citit, acesta fiind și unul dintre motivele pentru care am pornit Kidibot ulterior. Tot încercam cu soția tot felul de trickuri, până când într-o zi, ne-a lovit ideea.

L-am văzut cum urmărea cu mare interes un video pe youtube cu un alt prichindel care desfăcea oua Kinder, de jucărie. Atât de fascinat era, încât l-a cooptat și pe fratele lui, cu 2 ani mai mic, să-i arate.

Amândoi erau fascinați. Chiar și eu eram fascinant, văzând că acele videouri aveau zeci de milioane de afișări! Zeci de milioane! Vă dați seama?

Așa că i-am propus să facă și el videouri, dar în anumite condiții.

Tematica era simplă: el trebuia să CITEASCĂ diverse mici poezii, lecturi, în limba română.

Cel mic, care încă nu știa să citească, a vrut și el. Evident! I-am zis ”Tu o să povestești diverse lucruri, iar fratele tău va citi diverse lecturi pe cameră”. Zis și făcut.

Primul pas – Le-am făcut la fiecare câte un canal de Youtube anonimizate.

De ce anonimizate? Pentru că am zis că este mai sigur pentru ei (ați făcut Cursul de Cybersecurity Kidibot pentru copii?), le va da încredere mai mare, dacă vor face prostii, cel puțin nu le va fi rușine în viitor. Am închis comentariile (ca să nu-i demotiveze vreun troll) și am purces la treabă.

NIMENI dintre prietenii noștri de familie și colegii lor nu știa de canalele lor. Noi nu dădeam share, traficul pe care îl primeau era 100% organic.

Iar treaba a mers foarte bine! Am început să facem pe bandă rulantă filmulețe. Dicția li s-a îmbunătățit. La fel și încrederea în ei.

Au început să câștige și niște bănuți online (asta se întâmpla înainte să pună Youtube limitare pentru monetizare la minim 1000 fani). Erau foarte motivați ca să creeze nou content video, să obțină mai multe vizualizări, mai multe like-uri, să ajute mai mulți copii să citească și să învețe. Distracție maximă.

La un moment dat, întrucât tot timpul analizam videourile și performanțele lor, s-au prins că ei, vorbind doar în română, se adresează la maxim 30 milioane de oameni pe toată planeta. Cam puțin.

Dar…. dacă ar vorbi în engleză, s-ar adresa la câteva MILIARDE! 🙂 Plus că acele clickuri pe reclame pe care le primeau, un click de la un român este mult mai puțin valoros decât un click de la un american.

Așa că au trecut la pasul următor! Videouri în engleză.

Evident, s-au chinuit la început. Dar nu s-au dat bătuți. Și ușor, ușor, engleza lor s-a îmbunătățit. La fel și încrederea în ei, relaxarea de a vorbi în public.

Această metodă, de a învăța ceva făcând acel ceva, este foarte bună și v-o recomandăm.

Începând din luna martie, in fiecare vineri seară, pe Kidibot.ro, copiii vor învăța engleză la un curs ALTFEL… ”Fii Youtuber … Vorbind Engleză”.

Vom avea o doamna profesoară de engleză care îi va ajuta pe juniori săptămână de săptămână să-și îmbunătățească engleza conversațională pe anumite subiecte, copiii urmând să facă video-uri pe propriile canale de Youtube. Astfel, bifăm multiple obiective:

  • Copiii învață engleză, și, mai bine, VORBESC engleză pe anumite teme date
  • Câștigă încredere în ei
  • Învață să vorbească în public și între ei
  • Devin entuziasmați despre învățare
  • Învață despre promovarea online
  • Devin mai fericiți, deoarece ajută pe alți copii să învețe și ei engleză, schimbându-le destinele în bine!

O să vă ajutăm să nu faceți greșelile pe care le-am făcut noi, iar copilul Dvs. să aibă multiple beneficii. 🙂

Cursuri de engleză, Educație prin joacă, marca Kidibot!

Pentru detalii și înscrieri – https://www.kidibot.ro/cursuri/curs-de-engleza-fii-youtuber-vorbind-engleza/

Pune-i o întrebare domnului Dumitru-Dorin Prunariu, singurul cosmonaut român. Azi, live, la 18:30!

Pune-i o întrebare domnului Dumitru-Dorin Prunariu, singurul cosmonaut român. Azi, live, la 18:30!

Azi, luni, 15 februarie 2021, ora 18.30, la Clubul de Știință&Tehnică Kidibot, intrați în direct cu singurul cosmonaut român, Dumitru-Dorin Prunariu!


[contact-form-7 404 "Not Found"]

Copiii îi pot adresa întrebări de acum, completând acest formular:

Puterea lui DE CE? Sau cum am ajuns cu copilul mic la facultate

Puterea lui DE CE? Sau cum am ajuns cu copilul mic la facultate

Cred că aveam vreo 20 de ani când am avut un moment definitoriu al vieții mele.

Am fost invitat la o zi de naștere, la o terasă în Regie. La masă erau câțiva prieteni de-ai mei, care, la un moment dat au început să vorbească despre geopolitică, strategie militară și macro-economie și multe alte subiecte, care mă depășeau cu mult intelectual.

Îmi aduc aminte cum mă uitam la ei, încercam să-mi forțez creierul să contribuie și el la discuție, să adauge o plusvaloare, dar, cam degeaba. Zâmbeam frumos, dădeam din cap și cam atât.

Ce să mai, mă simțeam foarte …. limitat (ca să o zic finuț). 🙂

După acea seară, mi-am impus să recuperez, să învăț, să cunosc lucruri mai multe despre acele domenii. Mi-am făcut niște obiceiuri bune, am început să absorb informație, să fac conexiuni.

Mi-am impus să vorbesc tot timpul cu oameni mai deștepți ca mine, ca să mă mai lumineze și pe mine. Să îmi pun întrebarea DE CE mult mai des. Mi-am făcut obiceiurile bune, constante în timp, care au dat rezultate.

După aproximativ 10 ani, când ne-au venit copiii pe lume și au ajuns la o vârstă decentă, întotdeauna am vrut să le insuflu această dorință de cunoaște, această curiozitate patologică, care să înceapă cu DE CE. De ce e cerul albastru? De ce păsările zboară? De ce soarele e galben?

Am vrut să facă acele conexiuni neuronale. Să nu existe NICI un domeniu în care să nu aibă o întrebare, să nu existe nici un om de la care să nu aibă ce să învețe.

Am conștientizat că stă în puterea mea, ca părinte, să îi ajut.
La un moment dat, am cunoscut un om, o somitate globală în geologie, foarte modest, cu pasiune în ochi, care știe să explice incredibil de frumos.

Eu, care făceam jogging anii trecuți cu 2 pietre în mâini să mă apăr de haitele de câini de pe coclauri, brusc mi-am dat seama că țin în palme vestigii din Carboniferul târziu. 🙂

Omul ne-a vrăjit. Ne-a explicat atât de multe lucruri încât, copilul meu cel mic, pe atunci de 8 ani, a zis că vrea să meargă la Universitatea București, la Geologie, să afle mai multe. Și nu peste 20 de ani, ci imediat!

Și atât de mult a insistat, încât nevastă-mea s-a conformat și un semestru întreg au fost amândoi să participe la cursurile de Geologie, alături de studenții din anul I. Când ieșea piticul de la școală (clasa a II-a), la prânz, soția îl lua de mânuță și mergea la cealaltă școală. Haios era că la Universitate toți credeau ca nevastă-mea este studentul care vine cu ”anexa”, nu ”pișcotul” care vine cu mama, că nu avea cine să-l aducă. 🙂

Cu ocazia asta am aflat că sunt cursuri de popularizare a științei și la Medicină, și la Politehnică și oricine, inclusiv copiii pot merge în anumite condiții, dacă sunt interesați (o să mai vorbim despre asta cu altă ocazie). Stima de sine și încrederea în propriile forțe ale copiilor crește enorm. Plus că este o activitate extracuriculară foarte interesantă.

Geologia și paleontologia, comparativ cu avocatura, afacerile, IT-ul, medicina, etc. nu suscită atât de mare interes în societatea românească. Se vorbește despre chestii moarte de mult, pietre, dinozauri, cărbuni, petrol, gaze… Nu pare prea interesant.

Doar că trăim într-o lume în care resursele sunt vitale iar specialiștii în domeniu sunt incredibil de puțini.

Doar că în curând omenirea va începe minarea asteroizilor. Doar că în curând va trebui să săpăm tuneluri pe Lună și pe Marte, să căutăm roci cu care să facem adăposturile pe alte planete și să navigăm către stele.

Doar că resursele exploatabile ușor încep să se termine, iar experții sunt la mare căutare.

Doar că toți copiii sunt pasionați de dinozauri.

Geologia este vitală pentru omenire. Geologia înseamnă stat în aer curat, mers pe munte. Prin geologie ne explicăm tot felul de lucruri interesante.

De exemplu: Știați DE CE în India există giganticul podiș bazaltic Dekhan? Pentru că atunci când a căzut meteoritul de acum aprox 60 milioane de ani, unde de șoc a ajuns pe partea diametral opusă a planetei și a generat super activitate vulcanică, câmpuri întinse de lavă, care s-a întărit.

Da, veți spune, dar meteoritul a lovit în emisfera nordică. India este tot în emisfera nordică. Diametral opus golfului Yukatan (Mexic) ar trebui să fie în emisfera sudică, nu?

Corect, dar acum 60 milioane de ani, India era în încă în emisfera sudică și se îndrepta cu viteză spre nord. La un moment, India dat a lovit continentul asiatic, pământul s-a cutat și s-au format Munții Himalaya. Conexiuni, conexiuni 🙂

De azi, joi, 4 februarie 2021, ora 18.30, pe Kidibot, o să începem Cursul de Geologie și Paleontologie pentru Copii. Ca să facă conexiuni, să-și crească nivelul de curiozitate și să devină mai fascinați despre natură.


Ne bucurăm să putem antrena mințile tinere și să iubească genul acesta de activități. Cine știe, când se vor face mari, poate vor dori să stea mai puțin la birou sedentari și mai mult în natură.

Dacă nu, măcar să aibă mult mai multe subiecte interesante de conversație când se vor face mari, ca să-i motiveze pe alții, ca mine, să-și dorească să devină mai deștepți. 🙂

”Cursa înarmărilor”. Sau cum am procedat noi, în familia noastră, cu accesul copiilor la ecrane

”Cursa înarmărilor”. Sau cum am procedat noi, în familia noastră, cu accesul copiilor la ecrane

Întrucât mulți dintre voi (părinții) m-ați întrebat, am zis să vă povestesc cum facem noi în familie cu electronicele. 🙂

De când era mititel, băiatul meu cel mare (actualmente de 12 ani) era tare pasionat de fire și butoane, ca aproape toți copiii de vârsta lui.

Noi, în schimb, am fost foarte stricți cu ecranele. Maximă utilitate, distracție marginală. Am preferat offline-ul, natură, joacă în aer liber, pentru că am zis că oricum are toată viața înainte să stea cu ochii în ecrane. Zero telefoane. Zero tablete. Doar calculator. Și foarte puține minute pe săptămână, sub supraveghere (Hour of code, Scratch, etc.).

Când era prin clasa a II-a, a început să facă programare C++. Atunci le-am luat pentru amândoi (și lui și fratelui mai mic) câte un laptop second-hand, am creat user de admin parolat și useri cu drepturi limitate (ale lor). Foarte bine până aici. Planul meu mergea perfect.:)

La un moment dat, văd că încearcă să instaleze jocuri. Dar nu reușeau, neavând user de admin. ”Nu v-a luat mult”, mă gândesc eu, satisfăcut de planul meu imbatabil.

După care, au început să devină creativi și am ajuns într-o ”cursă a înarmării”.

Nu putea să instaleze jocuri? A început să caute să joace online, extra.

Eu blocam site-ul respectiv din router pe toate dispozitivele lui.

Blocat pe wifi? Nici o problemă. El intră pe hotspot de pe telefonul mobil.

OK. Lasă că am eu ac de cojocul tău. Puneam limitări de softul de parenting control de pe telefon.

El contra-ataca, încercând să se conecteze la Wifi-ul vecinilor.

La un moment dat, eu puneam limitări la Youtube din Chrome/Firefox, că să arate doar anumite tipuri de video-uri

El intră cu browserul TOR.

Eu îi scoteam TOR-ul.

El intră via Raspberry Pi, ”ca să testeze ceva”. Și tot așa,

La un moment dat, a învățat să folosească Rufus pentru a creea stickuri bootabile de windows, să creeze noi useri. Iar noi useri puteau să instaleze programe noi… 😀

Când a început pandemia, am început să primit donații calculatoare vechi, întregi și bucăți, pe care noi, ca Asociație, le reparam și le donam mai departe copiilor nevoiași din toată țară. Evident, că stând pe lângă mine, după vreo 3 calculatoare, deja era expert. Hardware, software. Singur a construit peste 20 desktop-uri. Și a mers cu mine la unii dintre destinatari, să vadă cu ochii lui plusvaloarea pe care a făcut-o în societate.

Odată, pentru că era “la embargo” pe celelalte dispozitive electronice, și-a făcut un calculator nou din resturi. Să testeze. RAM, placă de baza, HDD de 80GB, sursă, Windows nou, antivirus,… Calculatorul a ajuns la o familie de prin Moldova Nouă. Dar el prinsese deja gustul…

Pe urmă, a început să-și dorească un PS4. Le căuta pe Ebay, Olx, emag… Eu i-am zis:

”Tati, chiar dacă găsesc unul nou-nouț pe stradă, sigilat și parfumat, tot nu ți-l aduc în casă. Nu sunt de acord cu el.”

A stat, s-a tot gândit, s-a răsucit, după care îi vine o idee.

”Tati, când mai mergem la târgurile de vechituri, lasă-mă să cumpăr eu, din banii mei, o consolă veche, să învăț să negociez. E bine pentru mine, plus vreau să o desfac. Promit că nu dau mai mult de 5 lei pe ea.”

(Explicație: noi, ca familie, în perioada pre-covid, mergeam foarte des la târgurile de vechituri ca să învețe copiii negociere. Dar despre asta vă povestesc altă dată).

Și-a luat copilul singur, negociate la sânge, mai multe astfel de console, cu 3-5 lei/bucata din banii lui. După care s-a dat peste cap să le facă să funcționeze. Tutoriale, trial-and-error. Și până la urmă a reușit.

Iar limitări. Întâi temele, restul de activități, pe urmă joacă.

Într-o seară, ne uităm la un film pentru școală pe laptopul unuia din băieți și apare mesajul de la BitDefender (care are și el o componentă de Parenting), care spunea că în câteva minute ecranul se va bloca, că este ora 10 seară și trebuie să doarmă.

Cel mare, relaxat: ”Tati, nu te mai ridică, că stai comod. Bag eu parolă de admin de Windows să prelungim timpul pentru film, că oricum o știu.”

Am rămas paf. Nevasta-mea râdea de se prăpădea de mine, precum și de paranoia mea de cybersecurity. Da. Mi-am recunoscut înfrângerea (plus am schimbat iar toate parolele de prin toată casă). Odiseea continuă și azi.

Evident, am tras câteva concluzii până acum:

E vital că partea de coerciție să vină la pachet cu partea explicativă. Copilul trebuie să înțeleagă (atât cât se poate) că lumea online-ului este FOARTE periculoasă. Să vadă el cu ochii lui, să simtă consecințele pe pielea lui. Să vadă atât de la părinți, cât și de la străini, care au alt ascendent moral asupra lui.

Copiii nu înțeleg de ce trebuie să se ferească. Sincer să fiu, nici majoritatea adulților nu știu prea multe. De la hackeri până la marketeri, toți vor ceva de la noi. Ideal este să înțeleagă aceste pericole și să se comporte responsabil.

Nevoia te învață. Plus satisfacția pentru suflețelul lui ca să vadă că calculatoarele create cu mâinile și creierașul lui au schimbat destine unor copii i-a crescut enorm stima de sine și dorința să auto-evolueze.

Pentru că i-am arătat și partea urâtă de dependenței de ecrane, acum, că să se concentreze la școală mai bine, a găsit el singur niște programe care îi limitează accesul la lucrurile care îi atrag atenția. E mult mai bine așa… M-a surprins foarte plăcut.

Presiunea socială pozitivă/negativă, anturajul, sunt enorm de importante. Și, atât cât putem, noi, părinții, ar trebui să-i ajutăm să aibă anturajul corect, cu sistem de valori corect.

Deasemenea, am învățat ca în toate, moderația este cea mai bună. Noi nu le-am interzis total jocurile, dar le-am pus o limită. Dezacordul dintre noi intervenea când încercau să depășească acea limită. Majoritatea jocurilor sunt gândite astfel încât să fie mindless entertainment, să te țină online cu orele, cu zilele, apăsând butoanele biologice care generează cel mai ușor dopamină și care generează dependență.

 Sper că pățaniile mele să va ajute pe cât mai mulți dintre voi, dragi părinți. 🙂

Multe dintre aceste învățăminte le-am inclus și în Cursul de Cybersecurity pe care îl facem odată pe săptămâna pentru juniori (lunea de la 18.30). Copiilor li se pare super-cool să afle informații despre hackeri și “oameni răi” și cum să se păzească de ei, noi suntem fericiți că putem să deschidem ochii copiilor și părinților.

Copiii din ziua de azi sunt deștepți și motivați. Trebui doar puțin direcționați, că să-și atingă potențialul, să nu se piardă.

Voi ce probleme întâmpinați acasă? Puteți comenta mai jos. Mulțumesc anticipat.

Provocarea săptămânii: Tu cum ai organiza ”Clubul de Știință” la tine în școală?

Provocarea săptămânii: Tu cum ai organiza ”Clubul de Știință” la tine în școală?

Ai văzut în filme în SUA cum toți copiii deștepți se întâlnesc în cluburi școlare după ore? Cluburi de știință, de șah, de debate, …. La noi, în România, din păcate, nu prea există așa ceva…

Nu-i așa că ar fi super-tare ca să ai și tu în școala ta un astfel de club?

Și că ar fi și mai tare dacă tu ai fi în CONDUCEREA acestui club? 😀

Cu ajutorul tău, vrem să transformăm acest deziderat în realitate și să ajutăm câțiva dintre colegii tăi să devină mai deștepți și mai entuziaști în cadrul unui astfel de Club de Știință.

Primul pas? Brainstorming. Vrem să vedem că ești deștept și ai idei frumoase. Vrem să vedem că ai stofă de lider!

Kidi-provocarea de săptămâna aceasta este să ne răspunzi mai jos:

CUM AI ORGANIZA TU ”CLUBUL DE ȘTIINȚĂ” LA TINE ÎN ȘCOALĂ?

Îți dăm câteva întrebări care să te ajute să răspunzi la Kidi-Provocare:

  • CE ai face la acest club (discuții libere, urmărit videouri pe Youtube + comentat, experimente științifice haioase, vorbit cu personalități, etc., etc., )
  • UNDE ai face acest club: într-o sală de clasă, din școala ta, în biblioteca școlii;
  • CÂND ai organiza acest club?
  • CU CINE: colegi de-ai tăi, alți copii din școală, primar/gimnazial/…
  • CUM AI PROMOVA CLUBUL printre colegii tăi: …
  • CE PROFESOR ai dori să vă coordoneze timp de 1 oră pe săptămână (profa de științe, profu’ de matematică, …)
  • CUM AI IMPLICA PĂRINȚII?
  • alte idei?

Durata provocării: 25-31 ianuarie 2021

Cei care răspund la Kidi-Provocare, vor fi invitați la un Zoom de brainstorming (via emailul părinților, furnizat în formular).

Prietenii noștri de la Știință&Tehnică sunt alături de noi în această misiune.

Completează formularul de mai jos ca să răspunzi la Kidi-Provocare!

[contact-form-7 404 "Not Found"]

PS. Cei care trimit cele mai frumoase idei vor primi o mică surpriză de la Kidibot.

Înscrie-te la Cursul de Geologie și Paleontologie Kidibot pentru copii!

Înscrie-te la Cursul de Geologie și Paleontologie Kidibot pentru copii!

Toți Kidiboții sunt invitați să participe la un Curs fascinant de geologie și paleontologie pentru copii. Dinozauri, vulcani, extincții, mișcări geologice, etc..

Cursul se desfășoară online, via Zoom, în luna Februarie, în fiecare JOI, de la 18.30 la 19.30.

Copiii vor învăța tot felul de lucruri faine, vor putea să pună întrebări, vor primi Diplomă de Participare plus, dacă sunt atenți, Certificat de Absolvire.

Pentru mai multe detalii, click pe butonul de mai jos.

Trainerul este domnul Calin Alexandru Gabriel, geolog și doctorand, fan al Muzeului de Geologie din București (unde vă invită să mergeți când puteți).

Vă așteptăm cu drag!

Cum au învățat niște copii despre criptomoneda primind câțiva dolari în cont

Cum au învățat niște copii despre criptomoneda primind câțiva dolari în cont

Aseară am făcut un test foarte interesant. Timp de o oră, niște copii deștepți au învățat despre criptomoneda + blockchain.

Partea cea mai interesantă a fost când am intrat în chestii practice. Trainerul le-a dat niște Ethereum, în valoare de câțiva dolari, moment în care le-au sticlit ochii și au început să li se miște rotițele. Evident, și acum se uită în portofelele lor virtuale pe Android. O nouă lume s-a deschis pentru ei.

Și mai distractiv a fost azi dimineață, când au văzut variația (spre statisfacția lor și insatisfacția mea, pozitivă). Aseară aveau 19 USD, dimineața aveau echivalent 24 USD. Eu le tot explicam: ”Tati, să știți că nu toate sunt roz cu monezile astea, majoritatea oamenilor care fac genul ăsta de tranzacții speculative pierd bani, nu câștigă.”

După câteva minute, vine unul la mine ”Tati, a scăzut 7% Ethereumul :(”. Eu, foarte fericit pentru că ei au văzut că nu tot ce zboară se mănăncă.

Acum, sunt câteva considerații:

  • trăim într-o țară unde educația financiară este aproape zero absolut (cu câteva excepții notabile). Nici adulții nu stau prea bine la acest capitol, dar mai ales copii.
  • conceptul de criptomoneda este unul la care eu personal am mari rezerve, ca să fiu finuț. Conceptul de blockchain este unul pe care îl iubesc, dar criptomoneda … aici e poveste lungă.
  • copiii au mintea odihnită și pot înțelege concepte tehnologice mult mai complexe decât adulții, dacă sunt prezentate corecte. Artificial Intelligence, Quantum Computing, Crypto, Cybersecurity, Bio-Programare Genetică, Robotică, etc, etc… Evident, partea filosofică e prea grea pentru ei, dar partea tehnică este accesibilă;
  • educația prin joacă, practică, cu exemple, este mult mai eficientă.
Cum era dimineata asta, la ora 10. – 21$, deja in scadere de la 24$
Cum era aseară – 18$

De ce am făcut acest training, de test? Pentru că pe 1 ianuarie îi povesteam celui mare (clasa a VI-a) despre tehnologia din spate și în câteva minute deja căuta pe net software-uri să testeze minarea de criptomonedă. S-a oprit când a început să ”țipe” BitDefenderul, moment în care i-am spus că o sa facem niște teste pe un mediu de control. Dar mi s-a părut util să afle mai multe lucruri de la cineva care este mai în domeniu decât mine.

Aceste cursuri de tehnologie, precum cel de programare, cybersecurity (si nu numai) mi se par ca le dau aripi copiilor. Iar asta e mult mai bine decât să stea și să piardă vremea online cu mindless enterainment.

Voi ați dori o așa experiență?

Kidi-Provocarea Săptămânii: Spune-ne cum a fost anul 2020 pentru tine!

Kidi-Provocarea Săptămânii: Spune-ne cum a fost anul 2020 pentru tine!

Anul 2020 a fost un an cu multe încercări atât pentru părinți cât și pentru copii. Dar suntem convinși că au fost multe lucruri frumoase pe care ne dorim să le aflăm că le-ați făcut voi. Suntem tare curioși să ni le spuneți și nouă.

Cum a fost pentru voi anul 2020?  

Ce realizări ați avut, ce ați face diferit dacă ați lua Mașina Timpului, ce cărți ați citit, etc…. Povestiți-ne!

De ce facem această Kidi-Provocare?

Pentru că sfârșitul de an este întotdeauna un prilej de introspecție, de analizat rezultatele, vrem să învățăm din ce am făcut bine, să îmbunătățim ce am fi putut face mai bun.

Copiii trebuie să învețe să folosească acest prilej să facă un bilanț, pentru a fi motivați pentru anul care vine și să aibă și mai multe realizări decât în anul precedent. Așa vor avea succes în viață!

Știti vorba aia: Dacă nu știi unde vrei să ajungi, cum o să ajungi acolo? 🙂

Aceasta stă la baza dezvoltării personale a fiecăruia dintre noi.

Participă la KIDI-PROVOCARE!  

Pas 1 – completează acest formular până pe 31 Decembrie 2020!

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Pas 2 – Sâmbătă, 2 ianuarie 2021,  cei care au completat formular sunt asteptați pe Zoom, la o întâlnire online cu Alina Ferșeta și cu alți copii deștepți și motivați. 🙂

Veți vedea:

  • cum a fost acest an pentru ceilalți copii
  • cum gândesc alții
  • ce activități de succes au
  • și vom învăța împreună să ne facem bilanțuri corecte.

Astfel, Kidiboții vor intra în noul an mai motivați, cu chef de învățat, să-și dorească să devină mai deștepți, să poată să îi învețe și pe alți copii și adulți aceste lucruri. Este o întâlnire informală, între prieteni. 🙂

Vă așteptăm cu drag!

Această sursă de energie și inspirație este susținută de Electrica Furnizare și Electrica.  

Ești curios despre HACKERI? Înscrie-te chiar acum la CURS!

Ești curios despre HACKERI? Înscrie-te chiar acum la CURS!

Cadoul perfect de Crăciun pentru niște Kidiboți isteți?

Kidibot organizează din 5 ianuarie 2021 CURSUL DE CYBERSECURITY PENTRU COPII.

– copiii vor învăța despre HACKERI, ce sunt, ce fac, metodele lor;
– vor învăța să se apere pe ei și să-și apere și familia;
– vor afla mai multe lucruri despre hacking și cybersecuritate decât știu 99.9% dintre adulți!
– vor învăța despre criptare;
– vor învăța lucruri practice, de la protejarea datelor personale, până la securizarea activităților lor;
– vor putea pe urmă să-i impresioneze pe prietenii lor cu ceea ce au învățat.

Veți putea pune întrebări, afla lucruri minunate, veți învăța lucruri care vă pot schimba viața.

Și, foarte important, copiii vor învăța prin joacă și distracție, împărțiți pe echipe, în Alianța Roșie, Verde, etc…. 🙂

Detalii Curs Cybersecurity Copii:

– se adresează copiilor din clasa a II-a până în clasa a VIII-a
– se va desfășura începând cu 5 ianuarie 2020, Marțea, de la ora 18,30 la 19,30, 5 săptămâni consecutive
– 100% online
– copiii primesc garantat Diplomă de Participare
– la finalul Cursului va fi un examen. Dacă au fost atenți și îl trec, primesc CERTIFICAT DE ABSOLVIRE!
– pret promotional, de Crăciun, 50% redus: doar 150 lei, plata securizată cu cardul! Din 25 decembrie, prețul devine 300 lei! Tic, tac…