Cercetarea de marketing şi nevoile clienţilor

10 puncte bonus
6 rezolvări
Romană

Autor quiz: Giorgi

5
(1)

Acest quiz îşi propune identificarea şi descrierea metodelor de cercetare a nevoilor clienţilor care va permite ulterior, selectarea celor mai potrivite şi eficiente metode de investigare şi colectare a informaţiilor în cercetările de marketing.

Duo Bro a aruncat cu mâzgă hipnotică pe creierul colegilor tăi. Arată că nu ești și tu afectat.

Îți place quiz-ul făcut de acest user Kidibot?

Click să votezi!

Pentru că ți-a plăcut acest test ...

Provoacă-ți prietenii tăi să răspundă și ei!

Ne pare rău că un utilizator Kidibot a făcut un quiz atât de slab!

Probabil că a fost sabotat de către Crocobeți. Hai să-l îmbunătățim!

Spune-ne cum putem să-l îmbunătățim.

Exemple de întrebări din quizul "Cercetarea de marketing şi nevoile clienţilor"

  • Atunci când studiem sursele statistice, informaţiile trebuie să fie în primul rând:
  • Cercetările de marketing care nu se repetă în timp şi se organizează cu prilejul unor evenimente importante este un tip de cercetare:
  • Cercetarea descriptivă urmăreşte:

Crezi că poți face un quiz mai bun decât Cercetarea de marketing şi nevoile clienţilor?

Click aici
Probleme cu Cercetarea de marketing şi nevoile clienţilor? Raportează!

Partener Principal:

Kidibot caută partener principal!

Susținători activi:

Kidibot este sustinut de Mega Image Kidibot este sustinut de Raiffeisen Bank Kidibot este sustinut de Mindblower Kidibot este sustinut de Interbrand Kidibot este sustinut de Zooku

Edituri prietene:

Kidibot este sustinut de Editura Niculescu Kidibot este sustinut de Editura Arthur

Parteneri educaționali:

Kidibot este sustinut de Știință și Tehnică Kidibot este sustinut de Astroclubul Bucuresti

Partneri pentru românii din afara granițelor:

Kidibot este sustinut de Ministerul pentru Rom\nii de Pretutindeni

KIDIBOT în lume:

USA | UK | MD | IT | RO
Platforma Educațională Kidibot folosește cookie-uri funcționale și de trafic pentru a putea ajuta copiii să citească și să învețe mai mult.
Total time: 5.1902408599854 s