Cercetarea de marketing şi nevoile clienţilor

10 puncte bonus
6 rezolvări
Romană

Autor quiz: Giorgi

Acest quiz îşi propune identificarea şi descrierea metodelor de cercetare a nevoilor clienţilor care va permite ulterior, selectarea celor mai potrivite şi eficiente metode de investigare şi colectare a informaţiilor în cercetările de marketing.

Quatropod aruncă cu markere prin clasa. Oprește-l, câștigând această luptă!

Exemple de întrebări din quizul "Cercetarea de marketing şi nevoile clienţilor"

  • Cercetările care urmăresc realizarea unor previziuni pe termen scurt, mediu sau lung ale fenomenelor de marketing sunt cercetări:
  • Punctul de plecarea în procesul de culegere a informaţiilor în cadrul oricărui tip de cercetare de marketing îl constituie:
  • O metodă de cercetare în care purtătorii informaţiilor nu participă conştient şi voluntar este:

Crezi că poți face un quiz mai bun decât Cercetarea de marketing şi nevoile clienţilor?

Click aici
Probleme cu Cercetarea de marketing şi nevoile clienţilor? Raportează!

Partener Principal:

Kidibot caută partener principal!

Susținători activi:

Kidibot este sustinut de Mega Image Kidibot este sustinut de Raiffeisen Bank Kidibot este sustinut de Mindblower Kidibot este sustinut de Interbrand Kidibot este sustinut de Zooku

Edituri prietene:

Kidibot este sustinut de Editura Niculescu Kidibot este sustinut de Editura Arthur

Parteneri educaționali:

Kidibot este sustinut de Știință și Tehnică Kidibot este sustinut de Astroclubul Bucuresti

Parteneri pentru românii din afara granițelor României:

Kidibot este sustinut de Ministerul pentru Rom\nii de Pretutindeni

KIDIBOT în lume:

USA | UK | CA | MD | IT | RO
Platforma Educațională Kidibot folosește cookie-uri funcționale și de trafic pentru a putea ajuta copiii să citească și să învețe mai mult.
Total time: 7.7098250389099 s