Testimoniale

„Proiectul KIDIBOT este EXCEPȚIONAL. Sunt extrem de încântată de el. Deja 8 copii de viitoare clasă I sunt înscriși și acumulează puncte. De fapt, experiență de învățare….
[…]
Am diseminat proiectul pe pagina de facebook a școlii. Deci… deja l-am recomandat tuturor copiilor și profesorilor din școală.”

Prof. Dana Tufeanu
ȘCOALA GIMNAZIALĂ ”MATEI BASARAB”
Pitești, Arges


„Faceți un lucru foarte bun cu platforma de quiz-uri.
Fetele mele sunt încântate. Inițial i-am făcut cont doar celei mari, care o să înceapă clasa a 3-a la toamnă, dar m-am trezit cu scandal și lacrimi că vrea și cea mică (care abia a terminat clasa pregătitoare și nu prea știe să citească).
O să le recomand și altor colegi/prieteni.”

Anatolie Zglavoci
Părinte
București


„V-am descoperit din intamplare. Elevii cititori ai clasei pornesc in aventura foarte captivanta a povestii dvs pentru a stimula lectura la cei mici.
Quiz-urile sunt catalizatorul pt obtinerea de puncte, de insigne, de a fi propulsati la alt nivel.[…] Proiectul Kidibot ne atrage. Voi povesti si colegelor despre StartEvo, Kidibot si Crocobeti, precum si clasei pt a-i ajuta sa-si faca cont si sa aiba dorinta de a intra in acest joc minunat.”

Prof. inv. primar Dana Tanu
Scoala nr. 1, Matca, jud. Galati


„Proiectul Kidibot este foarte interesant și îi motivează pe elevi să citească. Cu siguranță că din toamnă o să-l recomand și colegilor. „

Profesor Cristina Timu


„În primul rând, mulţumesc mult pentru munca uriaşă pe care o faceţi în cadrul acestui proiect. În şcoala noastră, Şcoala Gimnazială Domino Servite, Voiteg, jud. Timiş, acest concurs e foarte îndrăgit. Suntem o şcoală particulară, destul de mică, situată în mediul rural, dar ne dăm toate silinţele să-i motivăm pe copii să citească. Avem o bibliotecă unde copii vin săptămânal să-şi împrumute cărţi şi îi verificăm dacă citesc şi, pot spune cu bucurie, cei mai mulţi dintre ei chiar citesc cărţile împrumutate.

Acum, răspunsurile la întrebările adresate:

1. Cred că ar fi de folos dacă eu, ca profesor, aş putea gestiona conturile elevilor din clasa mea. Unii şi-au creat 2 conturi pentru că nu-şi mai aminteau parola şi consider că ar fi bine dacă aş putea să „fac ordine” între conturile active şi inactive. În rest, sunt mulţumită de platformă. Copiii o utilizează cu mare uşurinţă.

2. Proiectul KIDIBOT, din punctul meu de vedere, este nemaipomenit.
Completează foarte bine munca pe care o depunem noi la clasă. De multe ori, când ne mai rămâneau câteva minute libere după terminarea orei de curs, mergeam cu elevii în sala de informatică pentru a rezolva câteva quiz-uri… Noi ne-am înscris spre finalul anului şcolar, dar nu uit ziua în care elevii au descoperit topul şcolilor şi au căutat-o pe a noastră.. eram aproximativ pe locul 20, dacă bine mai ţin minte. În acea zi, fiecare elev a valorificat minutele libere pentru a urca şcoala în clasament. Spre finalul zilei, eram spre locul 6. În dimineaţa următoare, când elevii s-au
întors la şcoală, se auzea un zumzet printre ei: „Suntem pe locul 5”. După primele 2 pauze în care elevii au mai răspuns la quiz-uri, deja urcasem pe locul 4.. Freamătul acela din şcoală, bucuria de pe feţele lor, ambiţia de a propulsa şcoala spre locurile fruntaşe, mă face să cred că merită tot efortul. Şi acum, în vacanţă, când mă mai întâlnesc cu elevi din clasa mea, îmi spun: „Doamna, aţi văzut? Suntem pe locul 2!”

Mulţumesc mult pentru tot ce faceţi! E un lucru foarte bun!

3. La noi în şcoală toate cadrele didactice ştiu de acest proiect, dar l-aş recomanda cu bucurie oricărui alt profesor cu care aş intra în contact.”

Prof. Cosmescu Debora – Viorica
Şcoala Gimnazială Domino Servite, Voiteg, jud. Timiş


Baietelul meu Matei Tudor din TG Mures, Scoala 20, Clasa a 3-a A, a fost entuziasmat de aplicatia Kidibot si a facut foarte multe puncte in primele zile. Eu am incercat sa-i cooptez si pe alti parinti sa le deschida cont copiilor (mai ales ca aveau un cerc de lectura in clasa)dar parintii nu prea s-au implicat si Tudor, fiind singur dintre prietenii lui, nu a continuat sa utilizeze aplicatia. Sunt sigur ca daca ar fi „prins” si la alti parinti / copii din clasa atunci ar fi continuat sa o utilizeze.
Deci sfaturi: cautati mai multe solutii sa creati comunitatea, probabil implicand si profesorii de literatura, invatatorii, etc sa convinga mai multi parinti / copii. Cheia initiala este la parinti / profesori pentru a-i introduce, apoi copii trebuie sa gaseasca aplicatia atractiva pentru a continua sa o utilizeze.
Posibil un concurs pe 6 luni cu niste premii ar fi stimulativ.

Este o aplicatie foarte utila, care creeaza o punte intre carti si tehnologie, intre citit si joaca electronica, care incearca sa reconecteze copii de azi cu universul cartilor.

Mircea Matei – Parinte
Tg. Mures

Partener Principal:

Kidibot este sustinut de Electrica

Susținători:

Kidibot este sustinut de Google Kidibot este sustinut de BWT Water and More Kidibot este sustinut de Interbrand Kidibot este sustinut de Sprint Curier Kidibot este sustinut de Animax Kidibot este sustinut de ARCUB

Edituri prietene:

Kidibot este sustinut de Asociatia Curtea Veche Kidibot este sustinut de Editura Arthur
Total time: 1503557451.0981 s