Concurs Kidibot X Quest Februarie-Aprilie 2019

Concursul s-a terminat.

Câștigătorul iPhone-ului X este CÂTEA NICUȘOR, BiologulDestept11, Școala Gimnazială Tulgheș.

Alți câștigători pe luna aprilie

3 ceasuri MIKU pentru 3 EROI GOLD, prin tragere la sorți –

PisicaPortocalie17
CurajosulAlbastru2
DelfinulRosu24

1 jucărie LOKI Marvel, Thor Ragnoarok, 242

FloareaMagica31

1 cană de ceramică ROCKET POP, Gardienii Galaxiei – eroului GOLD cu cele mai multe puncte – PisicaPortocalie17

Abonamentul pe 1 an de zile la Revista Știință&Tehnică ajunge la Turceni, KimaActiva19

Top 3 Eroi- cate o carte – PisicaActiva8, PisicaPortocalie17, KimaActiva19

Topul Luptatorilor – cei mai bine 3 clasati primesc cate o carte

 

Random 3 Kidiboți – câte o carte

PisicaPortocalie17 SCOALA GIMNAZIALA „ANGELA GHEORGHIU” II B Adjud (Vrancea)
FotbalistulRapid4 Liceul Tehnologic Turceni III B Turceni (Gorj)
FloareaMagica31 SCOALA CU CLASELE I – VIII NR 6 III A Zalau (Salaj) 13.561

Echipa câștigătoare – Clasa IV C Liceul Tehnologic Turceni

————————————————-

Legenda

Știrile de pe frontul de luptă nu sunt încurajatoare. Crocobeții s-au regrupat și acum dau atacuri mult mai puternice asupra creierelor copiilor!

Însă Kidibot a aflat 2 informații care pot să schimbe cursul războiului cu Crocobeții!

Informația Nr. 1

O specie bună de extratereștri, denumită ENERGONAUȚII, a creat un artefact special, cu puteri uimitoare, care poate să ne facă să câștigăm lupta, denumit ENERGOX.

Bonus, acest artefact are ascuns în el și un super-telefon iPhone X, ca să-i motiveze pe copii să-l caute și să dovedească că merită să câștige. Și mai ales să câștigi cât mai multe puncte, să-ți crești șansele să apară la final.

Din câte se știe, acest artefact se teleportează în continuu, de pe un profil de copil pe altul. El este activ DOAR câteva secunde pe fiecare cont de copil, șansele să apară fiind direct proporționale cu punctele câștigate pe Kidibot! Trebuie să fii pe fază să îl prinzi.


Informația Nr. 2

Energonații au creat și au dat coduri pentru artefacte cu puteri speciale tuturor angajatilor Electrica, ca să le împartă copiilor de pe Kidibot. Aceste artefacte pot fi primite dacă introduci pe site codul special alfanumeric unic, pe care îl are fiecare angajat Electrica.

Dar cum au reușit oamenii de la Electrica să facă o impresie așa bună Energonauților?

Energonauții au fost foarte plăcuți impresionați de oamenii de la Electrica care se zbat (indiferent de vreme, vijelii, zăpezi și furtuni) ca lumina să ajungă la TOȚI copiii de peste tot din țară. Electricienii fac eforturi uriașe ca toți copiii din România să aibă lumină să citească și să învețe.

Așadar, dacă știi pe cineva care lucrează la Electrica, întâi mulțumește-i pentru efortul lui, după care întreabă-l dacă poate să-ți dea codul lui personal pentru artefactele Kidibot. El va fi foarte fericit să te ajute, pentru că știe că astfel misiunea lui de a aduce lumină în casele și mințile noastre va fi încununată de succes!

Aceste coduri sunt de forma 123456789, sunt unice (fiecare angajat de la Electrica are codul lui). Fiecare le distribuie cum crede de cuviință. Un astfel de cod unic poate fi revendicat o singură dată de către un copil. Dacă vreți mai multe coduri, să vorbiți cu mai mulți Electricieni de pe tot cuprinsul țării. Vor fi fericiți să vă ajute! 🙂

Regulamentul pe scurt

  • Durată concurs: 3 luni
  • Cine și ce câștigă? În fiecare lună (februarie, martie, aprilie) vom avea câte un set de câștigători, astfel:
    • ECHIPA LUNII – echipa care câștigă cele mai multe puncte – câte o carte de căciulă
    • LUPTĂTORII LUNII – top 3 luptători cei mai bine clasați – câte o carte de căciulă
    • LUPTĂTORII NOROCOȘI AI LUNII – câte 3 luptători în fiecare lună care vor fi trași la sorți
    • EROUL GOLD AL LUNII – cel mai bine clasat EROU GOLD din luna respectivă va câștiga o carte
    • EROUL GOLD NOROCOS AL LUNII – prin tragere la sorți, fiecare punct câștigat = o șansă la tragerea la sorți, EROII vor putea să câștige un premiu GOLD!
    • CÂȘTIGĂTORUL ABSOLUT AL UNUI IPHONE X – Pentru punctele câștigate în acest interval (februarie-martie-aprilie), orice luptător/erou va avea șansa să îi apară pe profil artefactul ENERGOX, care conține iPhone X. Cu cât aveți mai multe puncte câștigate, cu atât aveți șanse mai multe!

===========================================

Premii EROI GOLD Aprilie

3 ceasuri electronice MIKU

cu brățară din silicon, super frumoase și vesele! Le vor câștiga DOAR EROII GOLD activi la sfârșitul lunii aprilie, prin tragere la sorți (fiecare punct = o șansă la tragerea la sorți)

1 jucărie LOKI Marvel, Thor Ragnoarok, 242.

– Doar pentru EROII KIDIBOT GOLD – prin tragere la sorți, fiecare punct câștigat = 1 șansă!

1 cană de ceramică ROCKET POP, Gardienii Galaxiei –

EROULUI GOLD KIDIBOT cu cele mai multe puncte câștigate în luna aprilie 2019

Un abonament pe 1 an de zile la revista ”Știință și Tehnică” pentru școala ta, plătit de către noi!

Acest abonament va fi făcut pentru școala cea mai activă și va veni la copilașul cu cele mai multe puncte din acea școală. El va avea dreptul să citească primul revista, urmând ca ulterior să o ducă la școală, astfel încât și colegii lui să se bucure de ea. Revista va ajunge în final la Biblioteca școlii!


Cărți de la prietenii noștri Editura Arthur, Editura NICULESCU, Editura Corint, Editura HUMANITAS, Robofun!

Fiecare LUPTĂTOR din echipa care la finalul lunii aprilie 2019 va acumula cele mai multe puncte va primi câte o carte de căciulă.

Sfat: aveți șanse mult mai mari dacă aveți activat ZEN-MASTER pe conturile voastre. Și dacă măcar un copil este EROU GOLD, toți colegii lui sunt ZEN-MASTER automat. Asta le va crește ambiția enorm + șansele la orice premii!

Vezi aici topul claselor! https://www.kidibot.ro/top/topul-echipelor-aprilie-2019/

TOP 3 LUPTĂTORI vor primi fiecare câte o carte

Vezi aici Topul Luptătorilor pe Aprilie 2019! https://www.kidibot.ro/top/topul-luptatorilor-aprilie-2019/

 

3 Luptători în mod aleatoriu vor primi câte o carte premiu.

Fiecare punct câștigat este o șansă!

O experiență minunată la un Tur prin București pe 18 mai 2019!

(Nu ne-am hotărât încă cum vom da acest premiu frumos oferit de cei de la Soca Tour, dar vă vom anunța. Voi acumulați puncte dovedind că citiți și învățați, ca să aveți mai multe șanse!)

18 Mai – În București nu te plictisești!  De la zona Mitropoliei la Parcul Carol și Muzeul Tehnic

Rezumat: Tur pietonal în spatele Patriarhiei (fosta mahala Flămânda), Mănăstirea Antim, Muzeul Tehnic „Dimitrie Leonida” . O incursiune într-un cartier plin de istorie, vom admira clădirile  istorice, vom afla care este semnificația numelor străzilor (11 iunie, Flămânda, Principatele Unite, Concordiei, etc.) și care este importanța unor figuri emblematice ca Șerban VodăIenăchiță Văcărescu sau mitropolitul Antim. La final suntem ghidați de muzeografii Muzeului Tehnic.

 

11 modalități prin care puteți să câștigați puncte?

METODA 1 . LA CREAREA CONTULUI KIDIBOT

Fiecare utilizator nou primeste cate 5 puncte la crearea contului.

METODA 2. REZOLVARE QUIZURI EXISTENTE

– de fiecare data cand utilizatorul va raspunde corect la minim 70% din intrebarile de la chestionarele disponibile pe site sau aplicatiile mobile – https://www.kidibot.ro/quizuri/, atunci va primi cate un punct pentru fiecare intrebare raspunsa corect, plus un bonus de puncte, aferent fiecarui quiz in parte

METODA 3. ADAUGARE DE QUIZURI NOI

– sa adauge noi quizuri pe site https://www.kidibot.ro/adauga-quiz/ , in limba romana/engleza, pe oricare dintre subiectele disponibile (carti citite, matematica, fizica, chimie, biologie, geografie, istorie, astronomie, altele) in perioada promotiei. Quizurile create care vor indeplini criteriile de calitate, dupa ce vor fi aprobate de administratorul site-ului, vor deveni publice, iar utilizatorul va primi un bonus de puncte intre 1 si 30 puncte.

– de fiecare data cand un alt utilizator copil va raspunde corect la minim 70% dintre intrebari, autorul quizului va mai primi inca o data numarul de puncte bonus.

METODA 4. BONUS DE VICTORIE LA BĂTĂLIILE FINANCIARE KIDIBOT

Toate echipele de copii de pe Kidibot au șansa să fie atacate de către echipe adverse de CROCOBEȚI. Ca să respinga atacurile, copiii trebuie sa citească micro-cursurile financiare de pe Kidibot si să raspunda corect la intrebarile din quizurile cu tematica financiara specifica. Daca echipa se mobilizeaza corect si castiga suficiente puncte cat sa respinga atacul, toti membri echipei primesc un numar specificat de puncte bonus. Dacă în intervalul de timp specific pentru derularea bataliei echipa nu a strans suficiente puncte, atunci bonusul pe batalie nu se acorda

METODA 5. BONUS DE VICTORIE LA BĂTĂLII DE ANTRENAMENT

Profesorii pot initializa batalii de antrenament pentru clasele lor, specificand clasa lor, lista quizurilor ce trebuiesc rezolvate, data pana cand trebuiesc rezolvate (deadline) si un numar de puncte bonus pe care toata echipa il primeste DACA rezolva corect batalia de antrenament.

METODA 6. PRIN FOLOSIREA EXTENSIEI CHROME KIDIBOT

Dacă un utilizator foloseste extensia Chrome Kidibot zilnic va primi deasemenea un anumit numar de puncte zilnic.

METODA 7. DACĂ PĂRINTELE LUI ARE CONT DE PĂRINTE KIDIBOT, CU ACEIASI ADRESA DE EMAIL CU CEA SPECIFICATĂ LA CREAREA CONTULUI DE COPIL

10 puncte, o singura data

METODA 8. PRIN UTILIZAREA ZILNICA A CANALULUI  DE CHAT AL ECHIPEI, VORBIND CU COLEGII DE ECHIPA

Canalul de chat se activeaza la un utilizator doar dupa ce are peste 100 de puncte castigate. La utilizarea lui zilnica, primiti 3 puncte/zi.

METODA 9. PRIN UTILIZAREA FUNCȚIONALITAȚII ZEN-MASTER

Utilizatorii care au activata funcționalitatea ZEN-MASTER vor castiga puncte bonus din ce in ce mai multe daca rezolva multe quizuri într-o zi.

METODA 10. PRIN DIVERSE ARTEFACTE CÂȘTIGATE PE KIDIBOT

METODA 11. PRIN ARTEFACTE CÂȘTIGATE CA URMARE A REVENDICĂRII CODURILOR ANGAJAȚILOR ELECTRICA

Fiecare angajat Electrica la nivel național are posibilitatea să își genereze un cod alfa-numeric unic, pe care îl poate da pe orice cale consideră necesar câtor mai mulți copii din România, astfel încât aceștia să îl poată introduce pe site-ul KIDIBOT în pagina lor de profil, fiind logați. După introducerea corecta a unui astfel de cod, copilului îi va apare un artefact speciale, cu anumite puteri, care îl vor ajuta să-i crească șansele să câștige mai multe puncte.

Pe toata durata concursului utilizatorilor copii care sunt logati pe kidibot.ro le vor apare din cand în cand anumite artefacte care vor stationa pe ecran cateva secunde. Dacă sunt atenti si dau click pe ele in timp util, copiii vor primi diverse mesaje, premii, incurajari, sfaturi, scurtaturi, etc.

Mulțumim partenerilor noștri care ne susțin cu premiile

Electrica – iPhone X + susținerea financiară pentru dezvoltarea software a platformei!

Parteneri educaționali:

Kidibot este sustinut de Raiffeisen Bank

Edituri prietene:

Kidibot este sustinut de Editura Niculescu Kidibot este sustinut de Humanitas Junior Kidibot este sustinut de Editura Fisher International Kidibot este sustinut de Editura Corint Junior Kidibot este sustinut de Editura Arthur

Robofun, care ne ajută cu materiale superbe pentru robotică!

Kidibot este sustinut de Robofun

Interbrand – Tipografia prietenă Kidibot

Kidibot este sustinut de Interbrand

Alți prieteni Kidibot

Kidibot este sustinut de Zarva Kidibot este sustinut de BRD Kidibot este sustinut de Zooku Kidibot este sustinut de ARCUB Kidibot este sustinut de Societatea Muzicala Kidibot este sustinut de Bucharest Science Festival Kidibot este sustinut de Kooperativa 2.0

 

================================================

Câștigătorii lunii martie 2019

Echipa Câștigătoare – Clasa II-a B Adjud, Vrancea! Din nou! Bravo lor! Le vom trimite cate o carte de caciula! Îi felicităm și pe cei din Zalău și Baia Mare, care s-au zbătut și au câștigat un onorant loc 2 și respectiv 3.

 

 

Cei mai bine clasați luptători pe luna Martie 2019 pe Kidibot – CurajosulAlbastru2, PisicaPortocalie (amândoi de la II B, Scoala Gimnaziala Angela Gheorghiu Adjud, jud Vrancea + FloareaMagica31, clasa III-a A, Școala nr. 6 Zalău, Sălaj

Câștigătorii EROI GOLD Martie 2019

 

Eroul Gold Norocos al lunii martie 2019
PisicaPortocalie17, clasa II B, Scoala Gimnazială Angela Gheorghiu. Aveti mai jos tragerea la sorți filmată!

Luptătorii norocoși ai lunii martie 2019

PuriceleVesel1 – VII A, Scoala Generala Frecăței, Brăila

AlergătoareaFericită10 – Clasa II-a B, Scoala Gimnazială Angela Gheorghiu

HackerițaPerfectă12 – Clasa VI B, Scoala Gimnaziala „Lucian Blaga” Baia Mare VI B Baia Mare (Maramures)


Câștigătorii lunii februarie 2019

A trecut februarie 2019, așadar anunțăm câștigătorii Kidibot. Nu uitați, citiți și învățați cât mai mult să vă creșteți șansele să câștigați un iPhone X! 🙂

Echipa Câștigătoare – Clasa II-a B, Scoala Gimnazială ANGELA GHEORGHIU, Adjud, Vrancea. Fiecare dintre cei 18 copii care s-au agitat vor primi câte o carte. Cei care nu s-au agitat și nu și-au ajutat echipa, nu merită nimic :). Vom trimite pachețoiul de cărți mamei kidibotului PisicaPortocalie17, urmând ca ea să ne ajute cu distribuția. Mulțumim frumos 🙂

Cei mai bine clasați luptători în luna februarie 2019 – PisicaPortocalie17, NasulRapid1 și FloareaMagica31. Fiecare primește câte o carte de la partenerii noștri. Ați observat ca cei mai bine clasați sunt și eroi GOLD? Asta înseamnă extra-motivație. Click aici să devii și tu EROU GOLD!

 

Cel mai bine clasat EROU Kidibot – PisicaPortocalie17 – primește o pereche de căști audio GRUNDIG cu microfon.

LUPTĂTORII NOROCOȘI AI LUNII – prin tragere la sorți, fiecare dintre cei care au câștigat puncte Kidibot primesc câte o carte

DelfinulRosu24 SCOALA CU CLASELE I – VIII NR 6 III A Zalau (Salaj)

CurajoasaVorbareata1 Scoala Gimnaziala Nr. 1 IV A Slobozia (Giurgiu)

AlbinaFericita2 SCOALA STREHAIA V A Strehaia



EROII NOROCOȘI AI LUNII – prin tragere la sorți, fiecare dintre cei care au cîștigat puncte Kidibot și au fost EROI GOLD primesc câte o carte.



CurajosulAlbastru2 SCOALA GIMNAZIALA „ANGELA GHEORGHIU” II B Adjud (Vrancea)

PisicaActiva8 SCOALA NR 1 IV B Matca (Galati

PisicaAlba27 SCOALA GIMNAZIALA „ANGELA GHEORGHIU” II B Adjud (Vrancea)

================================================

REGULAMENTUL OFICIAL AL CONCURSULUI “KIDIBOT X QUEST”

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

1.1. Campania promotionala KIDIBOT X QUEST (denumita in continuare “Campania”) este organizata si desfasurata de catre Asociatia StartEvo (denumita in continuare “Organizatorul”), o asociatie non-guvernamentala cu sediul in Bucuresti, Popa Savu 67, Sector 1, Bucuresti

1.2. Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului regulament oficial al Campaniei (denumit in continuare “Regulamentul Oficial” sau “Regulamentul”).

1.3. Regulamentul Oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania, pe website-ul www.kidibot.ro. De asemenea, Regulamentul este disponibil, in mod gratuit, oricarui utilizator pe intreaga durata a Campaniei, prin e-mail la hello @ kidibot.ro sau poate fi obtinut prin trimiterea unei solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la sediul al acestuia mentionat la art. 1.1. de mai sus, pe toata durata de desfasurare a Campaniei.

1.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in mod public a modificarilor respective prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul Oficial a fost facut public anterior, precum si prin notificarea autoritatilor competente, dupa caz, daca modificarile efectuate necesita o astfel de notificare.

SECTIUNEA 2. DESFASURAREA CAMPANIEI

2.1. Campania este organizata si desfasurata in mediul online, exclusiv prin intermediul website-ului www.kidibot.ro si a aplicatiilor de mobil Kidibot pentru iOS si Android.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

3.1. Campania este organizata si desfasurata in perioada 1 februarie 2019, ora 00:00:00 – 30 aprilie 2019 inclusiv, ora 23:59:59 (denumita in continuare “Perioada Campaniei).

3.2. Campania se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica perioada si mecanismul Campaniei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta acest lucru public, conform prevederilor din Sectiunea 1 de mai sus.

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

4.1. Campania este deschisa participarii persoanelor fizice cetateni romani sau cetateni straini rezidenti in Romania, cu domiciliul sau resedinta, chiar temporara, in Romania care au varsta intre 6 si 18 ani. Luand parte la aceasta Campanie, participantii declara ca au obtinut acordul parental pentru a participa la aceasta Campanie. De asemenea, declara ca au dreptul valid si nerestrictionat pentru a indeplini toate actiunile referitoare la participarea la Campanie.

4.2. La aceasta Campanie nu au drept de participare urmatoarele persoane: prepusii (inclusiv, insa fara a se limita la angajatii) Organizatorului; membrii familiilor prepusilor mentionati (insemnand copii, parinti, sot/sotie, frate/sora) si rudele acestora pana la gradul IV;

4.3. Intrucat prezenta Campanie este una educationala si se adreseaza minorilor, toate actele/faptele juridice ce presupun exercitarea capacitatii de folosinta a acestora trebuie realizate in asa fel incat aceste acte/fapte sa fie incheiate in mod valabil, in conditiile legii. Organizatorul are dreptul de a nu acorda premii acelor castigatori pentru care actele/faptele juridice necesare potrivit prezentului Regulament Oficial nu sunt incheiate in conditiile legale ce asigura valabilitatea lor.

SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI

Definitii termeni:

5.1. Website-ul Campanieiwww.kidibot.ro

5.2. Aplicatii mobile KIDIBOT – aplicatiile de iOS si Android Kidibot

5.3. Participant utilizator care se inscrie in Campanie conform mecanismului descris in prezentul Regulament. Un participant se identifica in mod unic in mecanismul Campaniei prin contul de copil creat pe KIDIBOT.

5.4. Mecanism – pentru a participa la Campanie, utilizatorul trebuie sa urmeze integral pasii descrisi in continuare, devenind astfel “participant”:

PASUL 1. sa acceseze website-ul kidibot.ro sau aplicatiile mobile KIDIBOT pentru iOS sau Android

PASUL 2. sa isi creeze un cont de luptator Kidibot

PASUL 3. acesta trebuie sa completeze un formular electronic de inscriere in KIDIBOT, respectiv completarea urmatoarelor campuri:

– sa isi creeze numele de utilizator, selectand cate una din cele 3 variabile, de exemplu BalenaCenusie7
– sa specifice judetul, orasul, scoala, clasa si litera unde invata (sau sa specifice HomeSchooling pentru scoala, daca este incadrat in acest tip de sistem de invatamant)
– sa specifice corect adresa de email a parintelui/tutorelui legal iar acesta sa valideze emailul dand click pe linkul primit la inregistrare si să accepte expres termenii si conditiile de utilizare a platformei Kidibot. In cazul in care va castiga, Organizatorul va trimite mesajul de confirmare pe emailul parintelui furnizat de utilizator!

PASUL 4. sa adune cat mai multe puncte in perioada promotionala, prin urmatoarele metode:

METODA 1 . LA CREAREA CONTULUI KIDIBOT

Fiecare utilizator nou primeste cate 5 puncte la crearea contului.

 

METODA 2. REZOLVARE QUIZURI EXISTENTE

– de fiecare data cand utilizatorul va raspunde corect la minim 70% din intrebarile de la chestionarele disponibile pe site sau aplicatiile mobile – https://www.kidibot.ro/quizuri/, atunci va primi cate un punct pentru fiecare intrebare raspunsa corect, plus un bonus de puncte, aferent fiecarui quiz in parte

 

METODA 3. ADAUGARE DE QUIZURI NOI

– sa adauge noi quizuri pe site https://www.kidibot.ro/adauga-quiz/ , in limba romana/engleza, pe oricare dintre subiectele disponibile (carti citite, matematica, fizica, chimie, biologie, geografie, istorie, astronomie, altele) in perioada promotiei. Quizurile create care vor indeplini criteriile de calitate, dupa ce vor fi aprobate de administratorul site-ului, vor deveni publice, iar utilizatorul va primi un bonus de puncte intre 1 si 30 puncte.

– de fiecare data cand un alt utilizator copil va raspunde corect la minim 70% dintre intrebari, autorul quizului va mai primi inca o data numarul de puncte bonus.

 

METODA 4. BONUS DE VICTORIE LA BĂTĂLIILE FINANCIARE KIDIBOT

Toate echipele de copii de pe Kidibot au șansa să fie atacate de către echipe adverse de CROCOBEȚI. Ca să respinga atacurile, copiii trebuie sa citească micro-cursurile financiare de pe Kidibot si să raspunda corect la intrebarile din quizurile cu tematica financiara specifica. Daca echipa se mobilizeaza corect si castiga suficiente puncte cat sa respinga atacul, toti membri echipei primesc un numar specificat de puncte bonus. Dacă în intervalul de timp specific pentru derularea bataliei echipa nu a strans suficiente puncte, atunci bonusul pe batalie nu se acorda

 

METODA 5. BONUS DE VICTORIE LA BĂTĂLII DE ANTRENAMENT

Profesorii pot initializa batalii de antrenament pentru clasele lor, specificand clasa lor, lista quizurilor ce trebuiesc rezolvate, data pana cand trebuiesc rezolvate (deadline) si un numar de puncte bonus pe care toata echipa il primeste DACA rezolva corect batalia de antrenament.

 

METODA 6. PRIN FOLOSIREA EXTENSIEI CHROME KIDIBOT

Dacă un utilizator foloseste extensia Chrome Kidibot zilnic va primi deasemenea un anumit numar de puncte zilnic.

 

METODA 7. DACĂ PĂRINTELE LUI ARE CONT DE PĂRINTE KIDIBOT, CU ACEIASI ADRESA DE EMAIL CU CEA SPECIFICATĂ LA CREAREA CONTULUI DE COPIL

10 puncte, o singura data

 

METODA 8. PRIN UTILIZAREA ZILNICA A CANALULUI  DE CHAT AL ECHIPEI, VORBIND CU COLEGII DE ECHIPA

Canalul de chat se activeaza la un utilizator doar dupa ce are peste 100 de puncte castigate. La utilizarea lui zilnica, primiti 3 puncte/zi.

 

METODA 9. PRIN UTILIZAREA FUNCȚIONALITAȚII ZEN-MASTER

Utilizatorii care au activata funcționalitatea ZEN-MASTER vor castiga puncte bonus din ce in ce mai multe daca rezolva multe quizuri într-o zi.

 

METODA 10. PRIN DIVERSE ARTEFACTE CÂȘTIGATE PE KIDIBOT

 

METODA 11. PRIN ARTEFACTE CÂȘTIGATE CA URMARE A REVENDICĂRII CODURILOR ANGAJAȚILOR ELECTRICA

Fiecare angajat Electrica la nivel național are posibilitatea să își genereze un cod alfa-numeric unic, pe care îl poate da pe orice cale consideră necesar câtor mai mulți copii din România, astfel încât aceștia să îl poată introduce pe site-ul KIDIBOT în pagina lor de profil, fiind logați. După introducerea corecta a unui astfel de cod, copilului îi va apare un artefact speciale, cu anumite puteri, care îl vor ajuta să-i crească șansele să câștige mai multe puncte.

Pe toata durata concursului utilizatorilor copii care sunt logati pe kidibot.ro le vor apare din cand în cand anumite artefacte care vor stationa pe ecran cateva secunde. Dacă sunt atenti si dau click pe ele in timp util, copiii vor primi diverse mesaje, premii, incurajari, sfaturi, scurtaturi, etc.

Castigatorii vor fi:

– 1 echipa/luna x 3 luni – echipele care in perioada promotionala va castiga cat mai multe puncte la finalul fiecarei luni. Fiecare membru din echipele castigatoare vor primi cate o carte.
– 1 luptator/luna x 3 luni – utilizatorul care in perioada promotionala va castiga cele mai multe puncte in fiecare luna. El va primi cate o carte din partea partenerilor nostri.
– 1 luptator/luna x 3 luni – un utilizator care va fi tras la sorti in mod aleator cu ajutorul site-ului random.org, fiecare punct castigat in cadrul concursului in luna respectiva reprezentand o sansa la castig. Cei 3 castigatori vor primi de asemenea cate o carte fiecare.
– 1 luptator per total concurs care va castiga un telefon nou marca iPhone X, in valoare de 4200 lei. In functie de punctele castigate pana atunci de la inceputul promotiei, sistemul va afisa ALEATOR unui potential castigator timp de cateva secunde, o singura data, la o ora oarecare, un artefact SPECIAL, unic, care contine telefonul iPhone X. Dacă participantul este atent si da click pe artefact in timp util, atunci acesta devine CASTIGATOR NECONFIRMAT.

In decurs de 3 zile de la determinarea CASTIGATORULUI NECONFIRMAT, organizatorul va trimite manual 2 emailuri la adresa de email specificata ca fiind a parintelui DACA a fost validata de catre acesta la inregistrare. Daca adresa de email a parintelui NU a fost validata de catre acesta din urma, potentialul castigator va fi invalidat si se va proceda la cautarea altui potential castigator.

Dacă la finalul concursului nimeni nu a dat dat click pe artefactul ENERGOX, atunci în intervalul 1-3 mai 2019 se va face o tragere la sorti intre toti participantii care au castigat macar un punct in intervalul februarie, martie si aprilie, fiecare punct castigat reprezentand o sansa la tragerea la sorti cu random.org.

 

Alte dispozitii referitoare la participarea in Campanie:

5.5. Prin inscrierea in Campanie, participantul, prin tutorele sau legal, confirma ca a luat la cunostinta si accepta Regulamentul Oficial si ca este de acord cu colectarea si procesarea datelor sale personale si inregistrarea acestora in baza de date a Organizatorului, in scopul validarii in calitate de castigator si acordarea premiului, in eventualitatea unui castig, si pentru indeplinirea obligatiilor legale ale Organizatorului.

5.6. Prin inscrierea in Campanie, participantul confirma ca:

  1. a) exista acceptul parintelui/tutorelui legal cu privire la participarea sa in Campanie;
  2. b) faptul ca atat el, cat si parintele/tutorele legal au citit Regulamentul Oficial si au inteles mecanica participarii in Campanie;
  3. c) exista acordul sau si al parintelui/tutorelui legal pentru colectarea si procesarea datelor sale cu caracter personal ca participant in Campanie, pentru validarea in calitate de castigator si acordarea premiului, in eventualitatea desemnarii sale ca si castigator, si pentru indeplinirea obligatiilor legale ale Organizatorului;
  4. d) exista acordul sau si al parintelui/tutorelui legal pentru folosirea imaginilor materialelor pe baza carora a fost facuta inscrierea in scopuri de comunicare de marketing.
  5. e) castigatorii sunt de acord ca imaginile lor sa fie folosite de Organizator in comunicarea acestuia (vrem sa aratam celorlalti participanti ca premiile s-au dat pe bune si au ajuns la castigatori)

5.7 Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare inscrierile minorilor in cazul carora se constata ca au fost trimise fara acordul parintelui/tutorelui legal.

5.8. Pentru ca o inscriere in Campanie sa fie considerata eligibila pentru tragerea la sorti, aceasta trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

  • participantul sa aiba un cont pe site-ul sau aplicatiile KIDIBOT
  • adresa de email specificata ca email parinte să fie validata in prealabil de catre parintele copilului castigator.

5.9. Un participant unic identificat sau cu aceleasi date personale se poate inscrie in Campaniei o singura data.

5.10. Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare orice inscriere/participare la Campanie si, in consecinta, sa elimine oricare participare in Campanie asupra careia planeaza suspiciuni de falsitate sau de nerespectare a prevederilor prezentului Regulament Oficial si/sau a legilor in vigoare.

5.11. Prin inscrierea in Campanie, participantii si, dupa caz, parintii/tutorii legali ai acestora, consimt ca au luat cunostinta de prevederile prezentului Regulament Oficial, de mecanica participarii in Campanie si au inteles-o.

SECTIUNEA 6. PREMIILE SI VALOAREA ACESTORA. PROCEDURA DE ACORDARE A PREMIILOR

6.1. Premiile si valoarea acestora. Premiile Campaniei se vor acorda in felul urmator:

– Pentru echipele castigatoare, care au adunat cele mai multe puncte – cate o carte pentru fiecare membru al echipelor. Pachetul cu toate cartile va fi trimis la scoala unde invata copiii, sau, in cazul homeschoolingului, la unul dintre parintii copiilor din echipa, urmand ca profesorul coordonator/parintele sa faca distributia cartilor

– Pentru utilizatorul copil cu cele mai multe puncte acumulate in fiecare dintre cele 3 luni din perioada promotionala, premiul este o carte. Premiile vor fi trimise câștigătorilor prin posta

– În fiecare dintre cele 3 luni va fi tras la sorti câte un câștigător cu random.org a unei cărți. Premiile vor fi trimise câștigătorilor prin posta
-Pe întreaga perioada de campanie, fără limitare, un singur copil va putea să câștige un telefon iPhone X in valoare de 4200 lei. Acest copil va trebui să prinda dând click pe artefactul SPECIAL care conține acest premiu ce va apare pentru o perioadă de câteva secunde pe profilul lui, când este logat.
6.2. Procedura de acordare a premiilor Campaniei:

6.2.1 Premiile Campaniei vor fi date:

  • în MOD GARANTAT în fiecare lună din cele 3 luni participante la aceasta campanie echipei cu cele mai multe puncte castigate, asa cum apare in TOPUL ECHIPELOR – cărti pentru fiecare membru al echipei
  • în MOD GARANTAT utilizatorului copil cu cele mai multe puncte castigate in fiecare luna, pe perioada celor 3 luni, asa cum apare in TOPUL LUPTATORILOR – carti
  • prin TRAGERE LA SORȚI pentru 3 utilizatori copii, câte unul în fiecare lună – carti. Fiecare punct castigat reprezinta o sansa la tragerea la sorti
  • ALEATOR pentru 1 singur utilizator pentru un telefon iPhone X, fiecare punct castigat în perioada promotionala reprezentând o șansă în plus.

Daca castigatorii nu poate fi validati sau tutorele lui nu raspunde la emailul trimis, atunci se va trece la urmatoarea rezerva.

 

Alte detalii referitoare la premiile acordate prin tragere la sorti:

6.4. Daca pe Perioada Campaniei nu se inscrie/nu participa niciun participant ori se inscriu/participa mai putini participanti decat numarul premiilor, atunci premiile Campaniei ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.

6.5. Nickname-urile castigatorilor premiilor Campaniei vor fi publicate pe website-ul Campaniei www.kidibot.ro, in maxim 10 zile lucratoare de la validarea finala a castigatorilor, potrivit prevederilor legale. Organizatorul isi rezerva dreptul de a afisa numele castigatorilor si in timpul procesului de revendicare, utilizand de fiecare data mentiuni corespunzatoare, spre exemplu, insa fara a se limita la: in curs de revendicare etc. Avand in vedere aspectul detaliat anterior, Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida si de a nu livra premii acelor participanti care incearca obtinerea de castiguri utilizand identitati diferite, in conformitate cu acest regulament indiferent daca numele acestora au fost facute publice sau nu.

6.6. Daca sunt identificate cazuri de fraudare a mecanismului de desemnare a castigatorilor, Organizatorul are dreptul de a solicita restituirea premiilor astfel castigate si de a demara proceduri legale de atragere a raspunderii civile si dupa caz penale impotriva respectivelor persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.

6.7. Premiile acordate in cadrul prezentei Campanii pot fi revendicate si/sau pot fi livrate doar pe teritoriul Romaniei.

6.8, Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au dreptul de a pretinde schimbarea acestora cu alte bunuri, sa solicite schimbarea caracteristicilor premiilor sau sa solicite contravaloarea in bani a premiilor castigate.

SECTIUNEA 7. PROCEDURA DE VALIDARE SI PUNEREA IN POSESIE A PREMIILOR

7.1.Pana la validarea finala un participant ce a fost ales drept castigator al unui premiu va fi numit “potential castigator” si trebuie sa indeplineasca urmatorii pasi pentru a fi declarat castigator final: revendicarea pe email, prevalidarea electronica si validarea finala a premiului.

Revendicarea premiilor:

7.2. In vederea revendicarii premiilor, dupa identificarea castigatorilor, acestia vor fi contactati de Organizator in termen de 3 (trei) zile lucratoare, la adresa de email comunicata in vederea revendicarii premiului castigat. Organizatorul va efectua maxim 3 (trei) trimiteri de email in acest termen, iar in cazul in care potentialul castigator nu poate fi contactat, sau in timpul comunicarii pe email nu poate confirma inscrierea efectuata, sau dupa caz, nu se poate discuta cu parintele/tutorele legal al acestuia, acesta va fi invalidat. Potentialii castigatori si rezervele activate si invalidate deorece nu au putut fi contactate pe email nu vor beneficia de nicio despagubire din partea Organizatorului.

7.3. In vederea revendicarii premiului, potentialului castigator sau parintelui/tutorelui legal i se va solicita:

  1. a) sa confirme inscrierea in Campanie;
  2. b) sa isi exprime acordul expres si neechivoc pentru colectarea, prelucrarea si introducerea datelor cu caracter personal ce urmeaza a fi comunicate in baza de date aferenta derularii Campaniei, in vederea atribuirii premiului;
  3. c) sa comunice daca este/nu este angajatul uneia din companiile implicate in organizarea Campaniei mentionate la ar 4.2. sau ruda de gradul I cu o persoana angajata la una din companiile respective;
  4. d) sa comunice urmatoarele date personale: nume si prenume, data nasterii, adresa de expediere a premiului si, dupa caz, calitatea juridica a parintelui/tutorelui legal in relatia cu minorul declarat castigator, numarul de telefon de contact al parintelui/tutorelui legal si urmatoarele date personale ale minorului: nume si prenume, data de nastere si adresa de expediere a premiului.

7.4. Avand in vedere obligatia Organizatorului, conform legii aplicabile in Romania, de a face publice numele castigatorilor si premiile castigate de acestia, (i) comunicarea acestor date cu caracter personal si acordul in vederea colectarii si prelucrarii lor, precum si, dupa caz, (ii) acordul pentru participarea minorului la Campanie si (iii) acceptarea premiului in numele minorului, sunt conditii esentiale de validare a castigatorului.

Prevalidarea electronica:

7.5. In emailul de revendicare descris mai sus, in cazul in care castigatorul este minor, in scopul prevalidarii electronice a castigatorului Organizatorul ii va solicita acestuia sa trimita prin e-mail, in termen de 2 (doua) zile lucratoare de la momentul revendicarii premiului, o fotocopie a unei declaratii olografe prin care parintele/tutorele legal/profesorul coordonator isi exprima acordul privind participarea minorului la Campanie si acceptarea de catre parinte/tutore/profesorului coordonator legal a premiului in numele minorului/minorilor

Validarea finala:

7.6. In cazul in care pasii de revendicare au decurs corespunzator, participantul poate fi considerat castigator final si are dreptul sa intre in posesia premiului.

7.7. Premiile Campaniei vor fi expediate castigatorilor prin curier/posta, prin grija directa a Organizatorului, in termen de maxim 2 (doua) zile lucratoare de la validare, in baza semnarii unui proces verbal de predare – primire semnat de catre castigator. Procesul verbal se va semna in doua exemplare: unul pentru castigator si unul pentru Organizator.

Alte detalii referitoare la validarea premiilor:

7.8. In situatia in care, dupa finalizarea procedurilor de validare, dar pana la data stabilita punerii in posesie a premiului, castigatorii Campaniei nu mai sunt disponibili pentru deplasare, sau nu mai este disponibil la numarul de telefon si/sau adresa de e-mail cu care s-a inscris in Campanie si nici nu a oferit un alt numar de telefon sau adresa de e-mail de contact, respectiv nu se poate lua legatura cu aceasta persoana, indiferent de momentul in care Organizatorul incearca sa contacteze castigatorul in perioada cuprinsa intre momentul incheierii procedurii de validare si momentul deplasarii, Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida premiul si de a trece la rezerva, daca timpul ii permite activarea rezervei, in caz contrar, Organizatorul isi rezerva dreptul de a retine acest premiu la dispozitia sa.

7.9. Termenele de revendicare, prevalidare si validare vor fi aplicate si eventualelor rezerve, in situatia in care potentialii castigatori nu indeplinesc conditiile prezentului Regulament.

Dispozitii suplimentare:

7.14. Pentru acuratetea informatiilor si ulterioare verificari, toate comunicarile ce se vor derula intre Organizator si potentialii castigatori pot fi inregistrate si stocate.

7.15. In situatia in care unul sau mai multi castigatori isi vor exprima dezacordul cu privire la inregistrarea convorbirilor telefonice, Agentia Digitala va pune la dispozitia o adresa de e-mail, prin intermediul caruia pot comunica in forma scrisa. La randul lor, acestia au obligatia de a pune la dispozitia Organizatorului o adresa de e-mail unde pot primi corespondenta.

7.16. In cazul in care castigatorul unui premiu este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu, acesta este indreptatit sa intre in posesia castigului numai cu acordul reprezentantului sau legal.

7.17. Castigatorul unui premiu nu poate ceda premiul, in integralitatea sa sau partial, unei alte persoane.

7.18. In situatiile in care:

  1. a) un potential castigator furnizeaza la revendicare informatii incomplete sau eronate; sau
  2. b) un potential castigator nu trimite documentul solicitat de catre Organizator in termenele acordate conform prezentului Regulament Oficial; sau
  3. c) nu este indeplinita orice alta conditie impusa de prezentul Regulament Oficial,

potentialul castigator va pierde dreptul de atribuire a premiului.

7.19. In caz de invalidare, Organizatorul isi rezerva dreptul de a oferi premiul participantilor rezerve, in ordinea in care s-au clasat sau au fost extrasi in lista de rezerve. In cazul in care nici rezervele nu indeplinesc conditiile prezentului Regulament Oficial, premiul va ramane la dispozitia Organizatorului.

7.20. In cazul in care potentialul castigator nu doreste ca datele sale sa fie utilizate in activitati ulterioare de marketing direct realizate de Organizator prin agentii desemnati de acesta, acesta va fi validat dupa procedura prevazuta in prezentul Regulament Oficial, iar datele sale personale nu vor fi utilizate in activitati ulterioare de marketing direct.

7.21. Validarea castigatorilor Campaniei nu implica obtinerea acordului pentru utilizarea datelor personale in activitati ulterioare de marketing direct.

7.22. Niciunul dintre premiile acordate potrivit Regulamentului Oficial nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea premiilor in bani. In cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in Regulamentul Oficial, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului. Dupa caz, premiul respectiv se va atribui participantilor extrasi ca si rezerve sau va ramane la dispozitia Organizatorului.

7.23. Pentru fiecare accesare a website-ului Campaniei, participantul si, dupa caz, parintele/tutorele legal vor suporta costul accesului la internet, tarif stabilit de furnizorul propriu al serviciului.

Alte dispozitii:

7.24. Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei nu isi asuma nici o raspundere si nu vor fi parte in litigiile referitoare la disputarea dreptului asupra inscrierilor din cadrul Campaniei in conformitate cu mecanismul descris in prezentul Regulament Oficial. Existenta vreunui litigiu referitor la dreptul asupra inscrierilor castigatoare nu va influenta acordarea premiului de catre Organizator participantilor declarati castigatori in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

7.25. Prin participarea la Campanie, participantii sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala a participantilor.

7.26. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:

  1. inscrierile necorespunzatoare bazate pe oferirea unor date false sau neconforme cu realitatea;
  2. erori tehnice independente de vointa Organizatorului si care se datoreaza furnizorilor proprii de internet ai participantului;
  3. defectiuni tehnice ale furnizorului de servicii de internet;
  4. intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale serviciului de internet de catre furnizorii de internet sau blocarea accesului datorita aglomerarii pe perioadele de trafic intens;
  5. eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre participanti in legatura cu participarea lor la aceasta Campani

SECTIUNEA 8. RESPONSABILITATE/LIMITAREA RASPUNDERII

8.1. Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, nu au nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial. Responsabilitatea Organizatorului cu privire la acordarea premiilor este limitata in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

8.2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei.

8.3. Prin participarea la Campanie, participantul si, dupa caz, parintele/tutorele legal al acestuia, declara pe propria raspundere ca a luat la cunostinta, si este de acord cu, si declara, urmatoarele:

  1. a) participantul este singur raspunzator pentru orice declaratie neconforma cu realitatea;
  2. b) participantul este constient de conditiile normale de utilizare a premiilor si participantul poate face uz de acestea fara a constitui o amenintare la adresa sanatatii si integritatii sale corporale, si/sau a celor din jur;
  3. c) participantul sau parintele/tutorele legal al castigatorului este de acord cu prelucrarea datelor personale ale sale si ale minorului aflat in grija sa, in conditiile si in scopul declarat prin acest Regulament Oficial.

8.4. Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei:

  1. a) nu sunt raspunzatori pentru calitatea premiilor oferite in cadrul acestei Campanii;
  2. b) nu sunt raspunzatori pentru deteriorarea, disparitia sau sustragerea premiilor dupa momentul preluarii lor de catre castigator;
  3. c) sunt exonerati de catre castigatori, acordul de vointa al acestora fiind dat prin simpla participare la prezenta Campanie, de orice raspundere pentru toate prejudiciile suferite de catre castigatori in legatura cu premiile, ulterior momentului preluarii acestora, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzand, dar fara a se limita la, vatamari corporale si/sau vatamari ale sanatatii, respectiv vatamari sau daune aduse patrimoniilor;
  4. d) nu sunt raspunzatori de eventualele prejudicii sau daune cauzate de catre castigatori unor terti in legatura cu premiile, indiferent de natura acestor prejudicii.

SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE

9.1. Organizatorul nu este raspunzator pentru plata taxelor, impozitelor sau a altor obligatii fiscale legate de premiile oferite, cu exceptia (i) impozitului cu retinere la sursa aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul este obligat sa il calculeze, potrivit premiilor pe care fiecare dintre acestia le ofera si a caror valoare o suporta, sa il retina si sa il vireze la bugetul de stat conform prevederilor Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, si (ii) taxelor aferente punerii in posesie a premiilor catre castigatori.

SECTIUNEA 10. ASPECTE LEGALE CU PRIVIRE LA PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

10.1. Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte preverile Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

10.2. Astfel, Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei garanteaza tuturor participantilor la Campanie si, dupa caz, parintilor/tutorilor legali ai acestora (participantii la Campanie fiind denumiti in continuare, impreuna, “persoane vizate”) urmatoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie, dreptul de a se adresa instantei competente si de plangere catre autoritatea de supraveghere.

10.3. Dreptul de acces la date: orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la Operator confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre acesta. Obtinerea confirmarii se face in baza unei cereri scrise, datate si semnate, adresate Organizatorului, trimise la adresa acestuia mentionata la Sectiunea 1 din Regulamentul Oficial. Pentru o solicitare pe an, Organizatorul va oferi confirmarea in mod gratuit.

10.4. Dreptul de interventie asupra datelor: orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit: (a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi, in special a datelor incomplete sau inexacte; (b) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi; notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. (a) sau (b), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat. Pentru exercitarea dreptului sau, persoana vizata va inainta Organizatorului o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.

10.5. Dreptul de opozitie: orice persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca datele care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop. In ambele cazuri, in vederea exercitarii drepturilor sale, persoana vizata va inainta Organizatorului o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata.

10.6. Scopurile constituirii bazei de date sunt: inscrierea in Campanie, identificarea si inregistrarea castigatorilor, inmanarea premiilor castigatorilor.

10.7. Prin inscrierea minorilor si participarea la Campanie, reprezentantii legali ai participantilor minori (parinti/tutori) isi exprima acordul cu privire la furnizarea si prelucrarea datelor cu caracter personal ale minorilor si ale sale catre/de catre Organizator si/sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Organizatorului operata de catre Agentia Online, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

10.8. La momentul inmanarii premiului, participantii isi pot exprima acordul cu privire la includerea datelor participantilor cu caracter personal in baza de date a Organizatorului operata de catre Agentia Online, in scopul realizarii de rapoarte statistice, al informarii participantilor (prin diverse mijloace de comunicare) cu privire la alte actiuni desfasurate in viitor de Organizator, precum si in alte scopuri, mentionate in documentul scris prin care este exprimat acordul.

SECTIUNEA 11. INCETAREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN

11.1. Prezenta Campanie poate inceta inainte de termen numai in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie. Incetarea Campaniei inainte de termen va fi facuta publica pe website-ul Campaniei

SECTIUNEA 12. MINORII

12.1 Minorii pot participa la Campanie doar cu acordul parintelui/tutorelui legal.

12.2 Intrucat prezenta Campanie se adreseaza si minorilor, toate actele/faptele juridice ce presupun exercitarea capacitatii de exercitiu a acestora trebuie realizate in asa fel incat aceste acte/fapte sa fie incheiate in mod valabil, in conditiile legii. Motiv pentru care, INSCRIEREA SI PARTICIPAREA UNUI MINOR IN CAMPANIE SE VA FACE, IN MOD OBLIGATORIU, CU ACORDUL, IN PREZENTA SI CU ASISTENTA PARINTELUI/TUTORELUI LEGAL. Organizatorul are dreptul de a nu acorda premii acelor castigatori care nu au respectat aceasta regula si, prin urmare, pentru care actele/faptele juridice necesare potrivit prezentului Regulament Oficial nu sunt incheiate in conditiile legale care asigura valabilitatea lor.

SECTIUNEA 13. LITIGII

13.1. Eventualele litigii aparute intre Organizator si participanti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.

SECTIUNEA 14. FORTA MAJORA

14.1. Pentru scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.

14.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora,

Organizatorul este obligat sa comunice participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

14.3. In intelesul prezentului Regulament Oficial constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente: a) pierderea bazelor de date care contin inscrierile in Campanie;

  1. b) tentative de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
  2. c) orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului Oficial si care poate interzice sau modifica termenii acestui

14.4. Enumerarea din articolul de mai sus nu este limitativa, fiind utilizata numai in scop exemplificativ.

SECTIUNEA 15. SESIZARI

15.1. In vederea sesizarilor de orice natura, participantii la Campanie pot depune reclamatii in scris la adresa de e-mail hello @ kidibot.ro .

SECTIUNEA 16. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

16.1. Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.

16.2. Regulamentul Oficial al Campaniei va fi disponibil gratuit pe toata Perioada Campaniei pe website-ul www.kidibot.ro. De asemenea, Regulamentul este disponibil, in mod gratuit, oricarui utilizator prin e-mail la hello @ kidibot.ro sau poate fi obtinut prin trimiterea unei solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la sediul social al acestuia mentionat la art. 1.1. de mai sus, pe toata durata de desfasurare a Campaniei.

16.3. Prezentul Regulament Oficial a fost redactat de catre Organizator, cu respectarea prevederilor legale

Asociatia StartEvo

KIDIBOT

Partener Principal:

Kidibot caută partener principal!

Susținători activi:

Kidibot este sustinut de Google Kidibot este sustinut de Electrica Kidibot este sustinut de Robofun Kidibot este sustinut de Zarva Kidibot este sustinut de Interbrand Kidibot este sustinut de BRD Kidibot este sustinut de Zooku Kidibot este sustinut de eMag Kidibot este sustinut de Telekom Kidibot este sustinut de Digi Kidibot este sustinut de ARCUB Kidibot este sustinut de Societatea Muzicala Kidibot este sustinut de Bucharest Science Festival Kidibot este sustinut de Kooperativa 2.0 Kidibot este sustinut de Soca Tour Kidibot este sustinut de Gadgetway

Edituri prietene:

Kidibot este sustinut de Editura Niculescu Kidibot este sustinut de Humanitas Junior Kidibot este sustinut de Editura Corint Junior Kidibot este sustinut de Editura Arthur

Parteneri educaționali:

Kidibot este sustinut de Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale Kidibot este sustinut de Știință și Tehnică Kidibot este sustinut de Raiffeisen Bank Kidibot este sustinut de Astroclubul Bucuresti Kidibot este sustinut de Institutul Geologic al Romaniei

Parteneri din afara granițelor României:

Kidibot este sustinut de FORI - Federația Organizațiilor Românești din Italia

KIDIBOT în lume:

USA | UK | CA | CH | ES | AE | IT | RO
Total time: 1.2204029560089 s